Група «Метінвест» з 1 липня повністю призупиняє видобуток на двох своїх гірничо-збагачувальних комбінатах у Кривому Розі (включаючи спільне підприємство «Південний ГЗК») та скорочує роботу «Каметсталі» в Кам’янському до однієї домни. Причиною в компанії називають логістичні чинники, зростання собівартості виробництва та падіння цін на продукцію.
Ключові факти
- З середини липня також буде призупинено видобуток на Північному ГЗК. З гірничо-збагачувальних комбінатів «Метінвеста» в Україні продовжить роботу зі зменшеною потужністю лише Центральний ГЗК.
- Призупинення видобутку ГЗК та перехід «Каметсталі» на роботу однією домною є вимушеною мірою, яку група максимально відтермінувала з 24 лютого за рахунок власних резервів, йдеться у повідомленні.
- «Головним фактором є продовження російського вторгнення в Україну. Але ситуація в економіці країни також залишається важкою та має тенденцію до погіршення через низку дестабілізуючих факторів, які не дають змогу нашим підприємствам повноцінно працювати та планувати свою діяльність більш ніж на місяць вперед», – заявляють у «Метінвесті».
- Ключові чинники: зміни у логістиці гірничо-металургійного комплексу та велика вартість перевезень до кінцевого споживача; висока собівартість виробленої металопродукції, яка постійно зростає за рахунок підвищення цін на енергоносії, та відсутність попиту на металеві вироби на внутрішньому та зовнішньому ринках.
- Компанія обіцяє максимально задіяти тисячі працівників у проведенні ремонтних робіт та упорядкуванні території на вищезгаданих активах зі збереженням основного заробітку.
- «Враховуючи складну ситуацію та щомісячну тенденцією до погіршення, тільки регулятивна підтримка з боку держави може гарантувати виживання галузі, відновлення роботи підприємств і повернення спроможності галузі тримати економічний фронт», – заявляють у «Метінвесті». Йдеться про оптимізацію логістичної складової, а також інші регуляторні рішення, які допоможуть галузі залишитися на плаву, додали в компанії.
Контекст
Раніше Мінінфраструктури погодилося із пропозицією УЗ щодо підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%. На відміну від кількох попередніх підвищень минулого року, цього разу коефіцієнти підвищено однаково – на 70% для всіх 20 видів вантажів.
В Українській зерновій асоціації вже заявили, що зростання залізничного тарифу для зернових вантажів матиме катастрофічні наслідки для аграрної галузі. Це може створити для аграріїв додаткові витрати близько $120 млн на рік.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.