Категорія
Новини
Дата

«Ми однієї сміливості». Banda та Мінцифри розробили нову інформаційну кампанію для України

Агентство Banda разом із Міністерством цифрової трансформації створили креативну ідею кампейна єдності «Ми однієї сміливості». Білборди проєкту з’являться по всій Україні, йдеться у повідомленні компанії.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Нова внутрішня кампанія про єдність українського народу запускається за підтримки Офісу президента та уряду.
  • «Завдяки кампанії Brave весь світ вже ідентифікує українців як сміливу націю, а жовто-блакитний прапор – як головну ознаку цієї сміливості. Але ми розуміємо: щоб перемогти, потрібна не тільки сміливість, але і єдність всіх українців  від Мельбурна до Онтаріо, від Львову до Краматорську», заявив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
  • Для підтримки єдності білборди проєкту з’являться по всій Україні, а на сайті проєкту можна завантажити плакати, роздрукувати їх і виходити на мітинги в підтримку України у будь-якій точці світу. Автори кампейну закликають долучатися до ініціативи «Ми однієї сміливості» в соцмережах за допомогою репосту в сторіс.
  • «Відчуття єдності підсилює сміливі дії українців. Тому наша нова кампанія присвячена саме цьому», повідомив виконавчий директор агенції Banda Дмитро Адабір.
«Ми однієї сміливості». Banda та Мінцифри розробили нову інформаційну кампанію для України /Фото 1
«Ми однієї сміливості». Banda та Мінцифри розробили нову інформаційну кампанію для України /Фото 2
«Ми однієї сміливості». Banda та Мінцифри розробили нову інформаційну кампанію для України /Фото 3
«Ми однієї сміливості». Banda та Мінцифри розробили нову інформаційну кампанію для України /Фото 4
Попередній слайд
Наступний слайд

Контекст

Banda українська креативна агенція. Спеціалізується на створенні брендів та рекламних проєктів. Володарі нагороди Cannes Lions та гран-прі Red Dot Design Award.

Banda є автором проєкту бренду Ukraine NOW для представлення України у світі та масштабної внутрішньої і міжнародної рекламної кампанії про українську сміливість BRAVERY.

У межах цієї кампанії на деяких відомих рекламних екранах Таймс-сквер зʼявилися слогани Be brave like Ukraine. Розробкою займається Banda. За продюсування Banda посольство України у Великій Британії провело благодійний захід Brave Ukraine у Лондоні. Гості заходу пожертвували Україні сумарно $1,2 млн. Серед гостей були премʼєр-міністр Великої Британії Борис Джонсон, посол України Вадим Пристайко, письменник Тім Маршал, співачка Джамала та інші представники світової політики, культури, бізнесу, спорту і медіа.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні