Агентство Banda разом із Міністерством цифрової трансформації створили креативну ідею кампейна єдності «Ми однієї сміливості». Білборди проєкту з’являться по всій Україні, йдеться у повідомленні компанії.
Ключові факти
- Нова внутрішня кампанія про єдність українського народу запускається за підтримки Офісу президента та уряду.
- «Завдяки кампанії Brave весь світ вже ідентифікує українців як сміливу націю, а жовто-блакитний прапор – як головну ознаку цієї сміливості. Але ми розуміємо: щоб перемогти, потрібна не тільки сміливість, але і єдність всіх українців – від Мельбурна до Онтаріо, від Львову до Краматорську», – заявив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
- Для підтримки єдності білборди проєкту з’являться по всій Україні, а на сайті проєкту можна завантажити плакати, роздрукувати їх і виходити на мітинги в підтримку України у будь-якій точці світу. Автори кампейну закликають долучатися до ініціативи «Ми однієї сміливості» в соцмережах за допомогою репосту в сторіс.
- «Відчуття єдності підсилює сміливі дії українців. Тому наша нова кампанія присвячена саме цьому», – повідомив виконавчий директор агенції Banda Дмитро Адабір.
Контекст
Banda – українська креативна агенція. Спеціалізується на створенні брендів та рекламних проєктів. Володарі нагороди Cannes Lions та гран-прі Red Dot Design Award.
Banda є автором проєкту бренду Ukraine NOW для представлення України у світі та масштабної внутрішньої і міжнародної рекламної кампанії про українську сміливість BRAVERY.
У межах цієї кампанії на деяких відомих рекламних екранах Таймс-сквер зʼявилися слогани Be brave like Ukraine. Розробкою займається Banda. За продюсування Banda посольство України у Великій Британії провело благодійний захід Brave Ukraine у Лондоні. Гості заходу пожертвували Україні сумарно $1,2 млн. Серед гостей були премʼєр-міністр Великої Британії Борис Джонсон, посол України Вадим Пристайко, письменник Тім Маршал, співачка Джамала та інші представники світової політики, культури, бізнесу, спорту і медіа.
![Українська правда поклала Росію на лопатки. Як Banda, Fedoriv і тисячі креативних волонтерів перемагають на інформаційному фронті /Фото Shutterstock](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/8/08/265f294e-4487de8db535363e248eeeefb9cb0088.jpg?v=1656_6)
![Креативне агентство Banda привчило український бізнес говорити живою мовою і викликати емоції. Чи ефективна така реклама](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/7/73/6c48f208-2b30f91bf861497698e8c1c995c13737.jpg?v=1750_4)
![На Таймс-сквер з'явилися борди із написом Be Brave Like Ukraine. Це частина міжнародної промокампанії «Сміливість». Як і навіщо її створили](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/2/3e/6845b883-2dec840504d7f687fa461c9969f4d3e2.jpg?v=8568_3)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.