Корпорація Microsoft додає на свою клавіатуру Windows кнопку, яка запускатиме службу Copilot, що стане першою зміною для пристрою за майже три десятиліття, пише Reuters. Додавання клавіші підкреслює амбіції компанії в області ПК із підтримкою штучного інтелекту.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- За словами Microsoft, цю кнопку можна буде побачити на деяких нових ПК із Windows 11 напередодні та на виставці технологій CES, яка пройде у Лас-Вегасі наприкінці цього місяця.
- Клавіша Copilot знаменує собою останню спробу компанії, яка інвестує мільярди в штучний інтелект, включити цю технологію у свої продукти.
- Аналітики кажуть, що впровадження ПК зі штучним інтелектом може допомогти ринку персональних компʼютерів оговтатися після спаду після пандемії, при цьому дослідницька фірма Canalys очікує, що впровадження ПК із підтримкою штучного інтелекту прискориться з 2025 року.
- Клавіша буде доступна десь після лютого цього року, зокрема, на майбутніх пристроях Surface.
- Представлений у листопаді Copilot, який може виконувати різні завдання, такі як узагальнення тексту та віртуальні зустрічі, працює у вебдодатках Microsoft та додатках для підвищення продуктивності.
Контекст
Президент Microsoft Бред Сміт заявив, що протягом найближчих 12 місяців немає шансів на створення надрозумного штучного інтелекту, до впровадження цієї технології можуть пройти десятиліття. Раніше напередодні звільнення Сема Альтмана з посади гендиректора OpenAI дослідники компанії надіслали раді директорів листа з попередженням про небезпечне відкриття в галузі ШІ.
Після кадрового перевороту в компанії OpenAI вирішила переформатувати раду директорів. Microsoft відіграватиме у ній роль спостерігача без права голосу. Корпорація є ключовим партнером OpenAI, вклавши понад $10 млрд в обмін на значну міноритарну частку.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.