Корпорація Microsoft готується до запуску нового магазину ігор для iPhone та Android-смартфонів вже наступного року, якщо її придбання Activision Blizzard за $75 млрд буде схвалено регулюючими органами, пише Financial Times.
Ключові факти
- «Ми хочемо мати можливість пропонувати Xbox і контент як від нас, так і від наших сторонніх партнерів на будь-якому екрані, де хочуть грати», – сказав Філ Спенсер, виконавчий директор Microsoft Gaming.
- За його словами, наразі компанія не може зробити це на мобільних пристроях.
- Microsoft бореться з регулюючими органами в США, Європі та Великій Британії, які висловили стурбованість щодо потенційного впливу на конкуренцію власника консолі Xbox, який хоче купити розробника однієї з найпопулярніших у світі ігрових франшиз Call of Duty.
- Спенсер стверджує, що угода може посилити конкуренцію в тому, що він назвав «найбільшою платформою, на якій люди грають» – смартфонах – де Apple і Google нині використовують те, що деякі антимонопольні органи назвали «дуополією» щодо поширення ігор та інших програм.
- Поки що точно невідомо, коли Microsoft зможе запустити свій власний магазин додатків, але Спенсер сказав, що компанія буде адаптувати свої програми Xbox та Game Pass для продажу ігор і підписок на мобільних пристроях.
- За його словами, такі популярні ігри, як Call of Duty Mobile, Diablo Immortal і Candy Crush Saga, а також інші, що знаходяться в розробці, матимуть «критичне значення» для залучення гравців із торгових майданчиків Apple та Google до мобільного магазину Xbox.
- Microsoft стверджує, що правила Apple App Store обмежують її можливість пропонувати хмарні ігри через одну програму, яка спочатку працює на iPhone, змушуючи користувачів отримувати доступ до сервісу через веббраузер, що призводить до зниження продуктивності.
Контекст
Microsoft вперше оголосила про угоду з Activision майже рік тому, прагнучи додати ігри, такі як Call of Duty та World of Warcraft, до бізнесу, який уже включає консоль Xbox, франшизу Halo та програмне забезпечення для створення світу Minecraft. Але регулятори побоюються, що Microsoft може утруднити для конкуруючих платформ безперешкодний доступ до найпопулярніших ігор Activision.
Критики угоди Microsoft щодо придбання Activision Blizzard стурбовані, що компанія обмежить доступ до ігор або надасть переваги своїй системі Xbox і сервісу хмарних ігор. Sony, чия консоль PlayStation конкурує з Xbox від Microsoft, раніше заявляла, що вважає угоду з Activision антиконкурентною.
У січні цього року Google та Nvidia (входять до складу Alphabet Inc.) надали інформацію, що підтверджує ключове твердження Федеральної торгової комісії США про те, що Microsoft може отримати несправедливу перевагу на ринку хмарних послуг, підписки та мобільних ігор після придбання Activision Blizzard Inc.
Нещодавно Microsoft оголосила про угоду, яка передбачає передачу її ігор на сервіс GeForce Now від компанії Nvidia. Таким чином Microsoft хоче показати, що галузь залишиться конкурентоспроможною, якщо їй дозволять придбати Activision Blizzard Inc. у межах угоди на $69 млрд, пише Bloomberg.
Очікується, що нові правила, які вимагають від Apple і Google відкрити свої мобільні платформи для магазинів додатків, що належать та керуються іншими компаніями, набудуть чинності з березня 2024 року відповідно до закону ЄС про цифрові ринки.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.