Група музичних видавців, які представляють авторів пісень від Тейлор Свіфт до Бейонсе, подає до суду на Twitter за порушення авторських прав, стверджуючи, що платформа отримує вигоду від використання пісень, за які вона не заплатила, пише The Wall Street Journal.
Ключові факти
- Користувачі Twitter регулярно публікують відео з популярною музикою, і артисти хочуть отримувати гроші, коли їхня робота використовується таким чином.
- У позові, поданому Національною асоціацією музичних видавців (NMPA) від імені 17 музичних видавців, від соцмережі вимагають відшкодування збитків на суму понад $250 млн за сотні тисяч ймовірних порушень, які організація виявила щодо 1700 пісень.
- «Twitter стоїть окремо як найбільша платформа соціальних мереж, яка повністю відмовилася ліцензувати мільйони пісень на своєму сервісі», – сказав виконавчий директор NMPA Девід Ісраеліт.
- У позові цитується лист від 2021 року тодішнього керівника політики Twitter членам Конгресу, в якому йдеться про те, що соціальна мережа «недвозначно виступає проти порушення авторських прав і вклала кошти в інструменти, які допомагають правовласникам у зусиллях захисту контенту».
- У позові стверджується, що до і після купівлі Ілоном Маском Twitter минулого року служба брала участь у порушенні авторських прав, сприяла цьому та отримувала прибуток від порушення авторських прав за рахунок творців музики.
- NMPA повідомляє, що Twitter розширив свою бізнес-модель із платформи для коротких текстових повідомлень, щоб агресивніше конкурувати з іншими сайтами соціальних мереж, ставши тепер місцем для мультимедійного контенту, «при цьому музичні відео мають особливе і першорядне значення».
- Платформа «породжує масові порушення авторських прав, які завдають шкоди творцям музики», – йдеться в позові NMPA.
- Видавці стверджують, що Twitter не визнає необхідності ліцензійних угод і повільно видаляє контент, що порушує авторські права, на запит правовласників.
Контекст
У 2019 році NMPA подала до суду на Peloton за порушення авторських прав, вимагаючи відшкодування збитків на суму понад $300 млн за більш ніж 2000 передбачуваних порушень. Ця справа була врегульована на початку 2020-го новою ліцензійною угодою між сторонами.
Новий судовий процес – ще одна проблема, з якою нова генеральна директорка Twitter Лінда Яккаріно зіткнулася в перші дні свого перебування на посаді. Яккаріно, яка минулого тижня стала СЕО, має стабілізувати рекламний бізнес Twitter.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.