Доходи Twitter від реклами в США впали майже на 60% – NYT /Колаж Анна Наконечна
Категорія
Новини
Дата

Доходи Twitter від реклами в США впали майже на 60% – NYT

1 хв читання

Колаж Анна Наконечна

З 1 квітня по перший тиждень травня доходи Twitter від реклами в США склали $88 млн, що на 59% менше, ніж роком раніше, згідно з внутрішньою презентацією, отриманою The New York Times. У документі йдеться, що компанія регулярно відставала від своїх щотижневих прогнозів продажів у США, іноді на цілих 30%.

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти

  • Попри ці дані, власник платформи Ілон Маск нещодавно заявив, що рекламний бізнес Twitter перебуває на підйомі. «Майже всі рекламодавці повернулися», – заявив він, додавши, що соціальна мережа незабаром може стати прибутковою.
  • Згідно з документами і коментарями семи нинішніх та колишніх співробітників Twitter, ситуація гірша, і вона навряд чи покращиться найближчим часом.
  • Співробітники Twitter із продажу реклами стурбовані тим, що рекламодавці можуть бути налякані зростанням розпалювання ненависті та порнографії в соціальній мережі, а також великою кількістю реклами з онлайн-азартними іграми та продуктами з марихуаною, кажуть джерела.
  • Згідно з одним внутрішнім документом, компанія прогнозує, що її прибуток від реклами в США цього місяця знижуватиметься як мінімум на 56% щотижня порівняно з минулим роком.

Контекст

Ситуація із рекламою у твіттері має вирішальне значення, оскільки реклама вже давно становить 90% доходів компанії. Після того як у жовтні Маск купив Twitter і зробив компанію приватною, він пообіцяв створити «найповажнішу рекламну платформу». Але він швидко відштовхнув рекламодавців, звільнивши ключових менеджерів з продажу.

Кілька великих рекламних агентств і брендів, зокрема General Motors та Volkswagen, призупинили свої витрати на рекламу у Twitter. Маск сказав, що у 2023 році виручка Twitter має становити $3 млрд порівняно з $5,1 млрд у 2021 році, коли вона була публічною компанією.

З того часу оцінка Twitter впала. У березні Маск заявив, що вартість компанії становить $20 млрд, що більш ніж на 50% менше, ніж $44 млрд, які він за неї заплатив. 

Минулого тижня Fidelity, який володіє акціями Twitter, оцінив компанію у $15 млрд.

Більшість користувачів Twitter в США проводять менше часу на платформі за останній рік, а найактивніші користувачі соцмережі пишуть твіти рідше, ніж раніше, про це свідчать дані Pew Research.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні