З 1 квітня по перший тиждень травня доходи Twitter від реклами в США склали $88 млн, що на 59% менше, ніж роком раніше, згідно з внутрішньою презентацією, отриманою The New York Times. У документі йдеться, що компанія регулярно відставала від своїх щотижневих прогнозів продажів у США, іноді на цілих 30%.
Ключові факти
- Попри ці дані, власник платформи Ілон Маск нещодавно заявив, що рекламний бізнес Twitter перебуває на підйомі. «Майже всі рекламодавці повернулися», – заявив він, додавши, що соціальна мережа незабаром може стати прибутковою.
- Згідно з документами і коментарями семи нинішніх та колишніх співробітників Twitter, ситуація гірша, і вона навряд чи покращиться найближчим часом.
- Співробітники Twitter із продажу реклами стурбовані тим, що рекламодавці можуть бути налякані зростанням розпалювання ненависті та порнографії в соціальній мережі, а також великою кількістю реклами з онлайн-азартними іграми та продуктами з марихуаною, кажуть джерела.
- Згідно з одним внутрішнім документом, компанія прогнозує, що її прибуток від реклами в США цього місяця знижуватиметься як мінімум на 56% щотижня порівняно з минулим роком.
Контекст
Ситуація із рекламою у твіттері має вирішальне значення, оскільки реклама вже давно становить 90% доходів компанії. Після того як у жовтні Маск купив Twitter і зробив компанію приватною, він пообіцяв створити «найповажнішу рекламну платформу». Але він швидко відштовхнув рекламодавців, звільнивши ключових менеджерів з продажу.
Кілька великих рекламних агентств і брендів, зокрема General Motors та Volkswagen, призупинили свої витрати на рекламу у Twitter. Маск сказав, що у 2023 році виручка Twitter має становити $3 млрд порівняно з $5,1 млрд у 2021 році, коли вона була публічною компанією.
З того часу оцінка Twitter впала. У березні Маск заявив, що вартість компанії становить $20 млрд, що більш ніж на 50% менше, ніж $44 млрд, які він за неї заплатив.
Минулого тижня Fidelity, який володіє акціями Twitter, оцінив компанію у $15 млрд.
Більшість користувачів Twitter в США проводять менше часу на платформі за останній рік, а найактивніші користувачі соцмережі пишуть твіти рідше, ніж раніше, про це свідчать дані Pew Research.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.