Професійна соцмережа LinkedIn, яка належить Microsoft, планує додати ігри на свою платформу. Таким чином розробники прагнуть збільшити час, який користувачі проводять у LinkedIn, пише TechCrunch.
Ключові факти
- Робота над проєктом розпочалася на тлі так званої пазломанії, яка допомогла таким простим іграм як Wordle здобути вірусний успіх і мільйони гравців, зазначає видання.
- На початковому етапі користувачам будуть доступні три ігри: Queens, Inference та Crossclimb. Дослідники вже виявили в коді платформи згадування ігор.
- «Ми експериментуємо з додаванням ігор-головоломок у LinkedIn, щоб користувачі мали можливість трохи розважитися, поглибити взаємодію та, сподіваюся, знайти можливість для спілкування», – сказав представник LinkedIn.
- Microsoft, яка є власником LinkedIn, має власний ігровий бізнес, який включає Xbox, Activision Blizzard і ZeniMax, нагадало видання. В минулому кварталі він приніс доходи в розмірі $7,1 млрд, вперше перевищивши доходи від Windows.
- LinkedIn відмовилася коментувати, яким чином і чи бере участь Microsoft в її ігровому проєкті.
Контекст
Неігрові платформи вже давно використовують ігри для збільшення трафіку та залучення користувачів. Наприклад,The New York Times, яка придбала Wordle у 2022 році, заявила наприкінці минулого року, що мільйони людей все ще продовжують грати в гру, яка тепер є частиною більшої платформи онлайн-головоломок та ігор.
Протягом багатьох років LinkedIn тестувала низку нових функцій для залучення більшої кількості користувачів.
У жовтні минулого року LinkedIn, вирішила запустити функції штучного інтелекту до свого основного бізнесу, що має полегшити рекрутерам пошук кандидатів на роботу, а фахівцям з маркетингу створювати рекламні кампанії.
LinkedIn заробляє гроші за рахунок продажу реклами, а також стягує плату за передплату з рекрутерів та фахівців із продажу, які використовують мережу для пошуку потенційних клієнтів.
У травні 2023 року соцмережа вирішила скоротити 716 робочих місць через нестійкий попит, а також закрити свою програму для пошуку роботи InCareers, орієнтовану на Китай.
![Настала ера штучного інтелекту. Що почитати про ШІ, аби не залишитись осторонь? Операційний директор Starlight Media радить 6 книг про нові технології /Фото пресслужба Starlight Media/Колаж Олександра Карасьова](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/8/da/04648e84-1e965798b2d7357c201df7f8cbd56da8.jpg?v=1856_4)
![ChatGPT не став «убивцею Google», але сприяв буму ШІ-пошуковиків. Краш-тест Forbes трьох безкоштовних інструментів, які можуть замінити або полегшити пошук у Google /Фото Shutterstock](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/5/3c/5f18d947-da0a377e6a29e5f65068c8caa44653c5.jpg?v=8988_3)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.