Професійна соцмережа LinkedIn, яка належить Microsoft, планує додати ігри на свою платформу. Таким чином розробники прагнуть збільшити час, який користувачі проводять у LinkedIn, пише TechCrunch.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Робота над проєктом розпочалася на тлі так званої пазломанії, яка допомогла таким простим іграм як Wordle здобути вірусний успіх і мільйони гравців, зазначає видання.
- На початковому етапі користувачам будуть доступні три ігри: Queens, Inference та Crossclimb. Дослідники вже виявили в коді платформи згадування ігор.
- «Ми експериментуємо з додаванням ігор-головоломок у LinkedIn, щоб користувачі мали можливість трохи розважитися, поглибити взаємодію та, сподіваюся, знайти можливість для спілкування», – сказав представник LinkedIn.
- Microsoft, яка є власником LinkedIn, має власний ігровий бізнес, який включає Xbox, Activision Blizzard і ZeniMax, нагадало видання. В минулому кварталі він приніс доходи в розмірі $7,1 млрд, вперше перевищивши доходи від Windows.
- LinkedIn відмовилася коментувати, яким чином і чи бере участь Microsoft в її ігровому проєкті.
Контекст
Неігрові платформи вже давно використовують ігри для збільшення трафіку та залучення користувачів. Наприклад,The New York Times, яка придбала Wordle у 2022 році, заявила наприкінці минулого року, що мільйони людей все ще продовжують грати в гру, яка тепер є частиною більшої платформи онлайн-головоломок та ігор.
Протягом багатьох років LinkedIn тестувала низку нових функцій для залучення більшої кількості користувачів.
У жовтні минулого року LinkedIn, вирішила запустити функції штучного інтелекту до свого основного бізнесу, що має полегшити рекрутерам пошук кандидатів на роботу, а фахівцям з маркетингу створювати рекламні кампанії.
LinkedIn заробляє гроші за рахунок продажу реклами, а також стягує плату за передплату з рекрутерів та фахівців із продажу, які використовують мережу для пошуку потенційних клієнтів.
У травні 2023 року соцмережа вирішила скоротити 716 робочих місць через нестійкий попит, а також закрити свою програму для пошуку роботи InCareers, орієнтовану на Китай.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.