На платформі LinkedIn зʼявляться ігри /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

На платформі LinkedIn зʼявляться ігри

1 хв читання

Getty Images

Професійна соцмережа LinkedIn, яка належить Microsoft, планує додати ігри на свою платформу. Таким чином розробники прагнуть збільшити час, який користувачі проводять у LinkedIn, пише TechCrunch.

Ключові факти

  • Робота над проєктом розпочалася на тлі так званої пазломанії, яка допомогла таким простим іграм як Wordle здобути вірусний успіх і мільйони гравців, зазначає видання. 
  • На початковому етапі користувачам будуть доступні три ігри: Queens, Inference та Crossclimb. Дослідники вже виявили в коді платформи згадування ігор.
  • «Ми експериментуємо з додаванням ігор-головоломок у LinkedIn, щоб користувачі мали можливість трохи розважитися, поглибити взаємодію та, сподіваюся, знайти можливість для спілкування», – сказав представник LinkedIn.
  • Microsoft, яка є власником LinkedIn, має власний ігровий бізнес, який включає Xbox, Activision Blizzard і ZeniMax, нагадало видання. В минулому кварталі він приніс доходи в розмірі $7,1 млрд, вперше перевищивши доходи від Windows. 
  • LinkedIn відмовилася коментувати, яким чином і чи бере участь Microsoft в її ігровому проєкті.

Контекст

Неігрові платформи вже давно використовують ігри для збільшення трафіку та залучення користувачів. Наприклад,The New York Times, яка придбала Wordle у 2022 році, заявила наприкінці минулого року, що мільйони людей все ще продовжують грати в гру, яка тепер є частиною більшої платформи онлайн-головоломок та ігор.

Протягом багатьох років LinkedIn тестувала низку нових функцій для залучення більшої кількості користувачів. 

У жовтні минулого року LinkedIn, вирішила запустити функції штучного інтелекту до свого основного бізнесу, що має полегшити рекрутерам пошук кандидатів на роботу, а фахівцям з маркетингу створювати рекламні кампанії.

LinkedIn заробляє гроші за рахунок продажу реклами, а також стягує плату за передплату з рекрутерів та фахівців із продажу, які використовують мережу для пошуку потенційних клієнтів. 

У травні 2023 року соцмережа вирішила скоротити 716 робочих місць через нестійкий попит, а також закрити свою програму для пошуку роботи InCareers, орієнтовану на Китай.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд