Категорія
Новини
Дата

Нацрада зареєструвала два канали, які належать СЕО медіагрупи «1+1» Пахольчуку. А канал Коломойського змінив логотип на «1+1 Марафон»

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення зареєструвала канали «1+1 Україна» та «Бігуді». Вони планують мовити на супутнику, йдеться у рішенні Нацради 1 лютого.

📲 45 секунд – на один пост, 20 хвилин на день, щоб дізнатися головні економічні та бізнесові новини. Підписуйтеся на Telegram-канал Forbes Ukraine, щоб економити час.

Ключові факти

  • Національна рада з питань телебачення і радіомовлення зареєструвала два лінійних канали, які належать СЕО медіагрупи «1+1» Ярославу Пахольчуку та очільниці супутникової платформи Viasat Світлани Міщенко, ТОВ «Віжн 1+1» і ТОВ «Віжн 4». Вони планують мовити на супутнику під логотипами «1+1 Україна» та «Бігуді». 
  • Водночас ТОВ «Телерадіокомпанія «Студія 1+1», яка належить бізнесмену Ігорю Коломойському, змінила логотип свого каналу з «1+1 Україна» на «1+1 Марафон».
  • Ця диверсифікація робиться для того, щоби убезпечити канали, які не є частиною марафону і приносять прибуток, від націоналізації або конфіскації, пояснює фахівець з рекламного ринку, який погодився спілкуватися з Forbes на умовах анонімності.

Контекст

У вересні – жовтні 2023 року Нацрада з питань телебачення і радіомовлення прийняла заяви телеканалів на отримання ліцензій на цифрове мовлення мереж MX-1, MX-2, MX-5 у телемережах «Зеонбуду» та державного МХ-7

У списку претендентів було п`ять юридичних осіб, чиї назви співзвучні з назвами каналів групи. Зокрема, йдеться про ТОВ «Віжн 1+1» – логотип «1+1 Україна», ТОВ «Віжн 2+2» – логотип Віжн 2, ТОВ «Віжн 3» – логотип «Віжн 3», ТОВ «Віжн 4» – логотип «Бігуді», ТОВ «Дідживан» – логотип «УНІАН 2». 

Три з перелічених компаній були зареєстровані 4 вересня – через два дні після того, як Ігорю Коломойському вручили підозру СБУ та БЕБ. Всі ці компанії зареєстровані за адресою офісу «Плюсів» і належать ТОВ «Солюшнс», випливає з даних системи YouСontrol.

Ця компанія – фактичний власник єдиного супутникового оператора телебаченя Viasat (ТОВ «Віжн ТБ»). Її поточні бенефіціари – СЕО Viasat Світлана Міщенко та гендиректор «1+1» Ярослав Пахольчук. До них власниками були інші менеджери, близько знайомі з бізнесом «Плюсів» – ексдиректор «1+1» Олександр Ткаченко або партнер Коломойського Тимур Міндіч, випливає з даних YouСontrol.

Юрособи ТОВ «УНІАН 2», ТОВ «Віжн 2» та ТОВ «Віжн 3» (за якими створені нові канали) – це перестраховка на випадок націоналізації 1+1 media, щоб показати, що начебто Коломойський – не власник, розповідав медіаюрист Андрій Соломаха. «Фактично ці компанії – дублери. Після цього переходу складна структура власності – з кіпрськими компаніями, Суркисами і дружиною Медведчука йде на звалище історії», – вважає Соломаха. 

31 жовтня Нацрада з питань телебачення і радіомовлення надала ліцензії телеканалам «Сонце», «Рада», «Ми – Україна», «Світло», «УНІАН 2», «Віжн 2» та «Віжн 3». Всього за ліцензійний збір три канали, які повʼязані з медіагрупою «1+1», мають сплатити 12 млн грн.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні