Категорія
Новини
Дата

Наймолодший британський мільярдер Бен Френсіс планує розширити свій бренд Gymshark

1 хв читання

30-річний британський мільярдер Бен Френсіс планує відкрити більше фізичних магазинів бренду одягу для фітнесу Gymshark, на якому він розбагатів, пише Bloomberg.

Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟

Ключові факти

  • «Ми шукаємо більше нових магазинів, – заявив засновник і головний виконавчий директор Gymshark. – Я не знаю, як це виглядає зараз, але це розмови, які ми вестимемо протягом наступних кількох тижнів усередині компанії».
LEVON BISS FOR FORBES

Бен Френсіс, фото: LEVON BISS FOR FORBES Фото LEVON BISS FOR FORBES

  • Заява з’явилася після того, як Френсіс відкрив у жовтні перший магазин Gymshark на лондонській Риджент-стріт із тренажерним залом, фреш-баром та місцями для зустрічей. 
  • Фірма успішно працює онлайн і через традиційні роздрібні платформи, продаючи спортивний одяг.
  • Френсіс сказав, що його бізнес продовжуватиме розширюватися в США, на частку яких припадає близько половини продажів його компанії, і виключив будь-які плани первинного публічного розміщення акцій у найближчому майбутньому.
  • «Що стосується IPO, ми ще не досягли цього, – зазначив він. – Наразі наша головна мета – створити найкращий бренд, на який ми здатні».

Контекст

Френсіс заснував Gymshark у 2012 році в гаражі своїх батьків недалеко від нинішньої штаб-квартири компанії в Соліхаллі, Велика Британія, ще будучи студентом університету, покладаючись на інтернет-продажі.

За даними реєстру, виторг Gymshark досяг £484,5 млн ($605 млн) за рік до липня 2022-го.

Американська приватна інвестиційна компанія General Atlantic купила 21% акцій Gymshark у 2020 році, що оцінило бренд більш ніж в £1 млрд. У той час Френсіс також збільшив свою частку приблизно до 70%, що становить близько $1,2 млрд, виходячи із внутрішніх цін компанії на її акції минулого року, що зробило його наймолодшим мільярдером Великої Британії, згідно з індексом мільярдерів Bloomberg.

І хоч середньорічне зростання Gymshark суттєво випереджає зростання таких гігантів, як Nike (7% з 2018 року) і Lululemon (26%), компанії ще далеко до $47 млрд продажів, які Nike показав минулого року, чи до $8 млрд Lululemon.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні