30-річний британський мільярдер Бен Френсіс планує відкрити більше фізичних магазинів бренду одягу для фітнесу Gymshark, на якому він розбагатів, пише Bloomberg.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- «Ми шукаємо більше нових магазинів, – заявив засновник і головний виконавчий директор Gymshark. – Я не знаю, як це виглядає зараз, але це розмови, які ми вестимемо протягом наступних кількох тижнів усередині компанії».
- Заява з’явилася після того, як Френсіс відкрив у жовтні перший магазин Gymshark на лондонській Риджент-стріт із тренажерним залом, фреш-баром та місцями для зустрічей.
- Фірма успішно працює онлайн і через традиційні роздрібні платформи, продаючи спортивний одяг.
- Френсіс сказав, що його бізнес продовжуватиме розширюватися в США, на частку яких припадає близько половини продажів його компанії, і виключив будь-які плани первинного публічного розміщення акцій у найближчому майбутньому.
- «Що стосується IPO, ми ще не досягли цього, – зазначив він. – Наразі наша головна мета – створити найкращий бренд, на який ми здатні».
Контекст
Френсіс заснував Gymshark у 2012 році в гаражі своїх батьків недалеко від нинішньої штаб-квартири компанії в Соліхаллі, Велика Британія, ще будучи студентом університету, покладаючись на інтернет-продажі.
За даними реєстру, виторг Gymshark досяг £484,5 млн ($605 млн) за рік до липня 2022-го.
Американська приватна інвестиційна компанія General Atlantic купила 21% акцій Gymshark у 2020 році, що оцінило бренд більш ніж в £1 млрд. У той час Френсіс також збільшив свою частку приблизно до 70%, що становить близько $1,2 млрд, виходячи із внутрішніх цін компанії на її акції минулого року, що зробило його наймолодшим мільярдером Великої Британії, згідно з індексом мільярдерів Bloomberg.
І хоч середньорічне зростання Gymshark суттєво випереджає зростання таких гігантів, як Nike (7% з 2018 року) і Lululemon (26%), компанії ще далеко до $47 млрд продажів, які Nike показав минулого року, чи до $8 млрд Lululemon.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.