Категорія
Новини
Дата

Наймолодший британський мільярдер Бен Френсіс планує розширити свій бренд Gymshark

1 хв читання

30-річний британський мільярдер Бен Френсіс планує відкрити більше фізичних магазинів бренду одягу для фітнесу Gymshark, на якому він розбагатів, пише Bloomberg.

Ключові факти

  • «Ми шукаємо більше нових магазинів, – заявив засновник і головний виконавчий директор Gymshark. – Я не знаю, як це виглядає зараз, але це розмови, які ми вестимемо протягом наступних кількох тижнів усередині компанії».
LEVON BISS FOR FORBES

Бен Френсіс, фото: LEVON BISS FOR FORBES Фото LEVON BISS FOR FORBES

  • Заява з’явилася після того, як Френсіс відкрив у жовтні перший магазин Gymshark на лондонській Риджент-стріт із тренажерним залом, фреш-баром та місцями для зустрічей. 
  • Фірма успішно працює онлайн і через традиційні роздрібні платформи, продаючи спортивний одяг.
  • Френсіс сказав, що його бізнес продовжуватиме розширюватися в США, на частку яких припадає близько половини продажів його компанії, і виключив будь-які плани первинного публічного розміщення акцій у найближчому майбутньому.
  • «Що стосується IPO, ми ще не досягли цього, – зазначив він. – Наразі наша головна мета – створити найкращий бренд, на який ми здатні».

Контекст

Френсіс заснував Gymshark у 2012 році в гаражі своїх батьків недалеко від нинішньої штаб-квартири компанії в Соліхаллі, Велика Британія, ще будучи студентом університету, покладаючись на інтернет-продажі.

За даними реєстру, виторг Gymshark досяг £484,5 млн ($605 млн) за рік до липня 2022-го.

Американська приватна інвестиційна компанія General Atlantic купила 21% акцій Gymshark у 2020 році, що оцінило бренд більш ніж в £1 млрд. У той час Френсіс також збільшив свою частку приблизно до 70%, що становить близько $1,2 млрд, виходячи із внутрішніх цін компанії на її акції минулого року, що зробило його наймолодшим мільярдером Великої Британії, згідно з індексом мільярдерів Bloomberg.

І хоч середньорічне зростання Gymshark суттєво випереджає зростання таких гігантів, як Nike (7% з 2018 року) і Lululemon (26%), компанії ще далеко до $47 млрд продажів, які Nike показав минулого року, чи до $8 млрд Lululemon.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд