Категорія
Новини
Дата

НАЗК внесло Xiaomi до переліку міжнародних спонсорів війни. У компанії відповіли, що «підтримують мир у всьому світі»

1 хв читання

Китайська корпорація Xiaomi відкинула звинувачення Національного агентства України з питань запобігання корупції у спонсоруванні війни та заявила, що не підтримує жодних воєнних дій, йдеться у релізі. Напередодні НАЗК внесло компанію до переліку міжнародних спонсорів війни через те, що вона продовжила роботу в РФ і залишається там лідером із продажів смартфонів.

Ключові факти

  • «Ми категорично проти звинувачень НАЗК у тому, що ми є «міжнародним спонсором війни». Ми не підтримуємо жодних воєнних дій. Ми повністю підтримуємо мир у всьому світі. Наша місія – зробити життя людей у світі кращим завдяки інноваційним технологіям», – сказано в офіційній заяві.
  • В Xiaomi додали, що пропонують продукти виключно для цивільного та комерційного використання і дотримуються всіх законів й правил у тих юрисдикціях, де працюють.

Контекст

13 квітня НАЗК внесло китайську корпорацію Xiaomi Corporation до переліку міжнародних спонсорів війни. Рішення ухвалили через те, що компанія продовжила роботу в РФ після повномасштабного вторгнення і досі залишається там лідером із продажів смартфонів.

В агентстві додали, що протягом 2022 року року Xiaomi подвоїла свою частку ринку РФ. У липні 2022-го Xiaomi та її суббренд POCO разом займали 42% російського ринку смартфонів, маючи перше місце за обсягом продажів.

Російський ринок для компанії є надзвичайно важливим, саме тому Xiaomi навіть не оголошувала про свої плани щодо виходу з РФ, хоч і з весни 2022 року не вела там маркетингову діяльність.

«Більше того, Xiaomi зараз активно відновлює набір персоналу до своїх російських офісів та оголосила про офіційний старт продажів флагманських смартфонів, що свідчить про наміри компанії відновити повноцінну присутність у Росії», – додали у НАЗК.

Чистий прибуток Xiaomi Corp. у жовтні – грудні 2022 року становив 1,5 млрд юанів ($218 млн), що краще, ніж середня оцінка аналітиків у 800 млн юанів, пише Bloomberg. Виторг за квартал – 66 млрд юанів, аналітики прогнозували 65 млрд юанів. Глобальні поставки смартфонів Xiaomi впали на 26,3% у четвертому кварталі. Це найрізкіший спад серед усіх постачальників, оскільки попит у всьому світі зменшився. Однак 33,2 млн одиниць, відвантажених компанією за цей період, було достатньо, щоб обійти місцевих конкурентів і зберегти титул третього у світі бренда смартфонів після Apple Inc. та Samsung Electronics Co., за даними галузевої дослідницької фірми IDC.

Виторг компанії за 2022-й становив 280,04 млрд юанів, скоротившись на 14,7%, а чистий прибуток становив 8,52 млрд юанів, скоротившись на 61,4%.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд