Чистий прибуток Xiaomi Corp. у жовтні – грудні становив 1,5 млрд юанів ($218 млн), що краще, ніж середня оцінка аналітиків у 800 млн юанів, пише Bloomberg. Виторг за квартал – 66 млрд юанів, аналітики прогнозували 65 млрд юанів.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Постачання смартфонів різко скоротилися за три місяці, що закінчилися груднем, але пекінській компанії все ж таки вдалося зафіксувати чистий прибуток у розмірі 1,5 млрд юанів.
- Колись найбільший виробник смартфонів у Китаї Xiaomi поступалася конкурентам від Honor до Vivo за обсягами постачання на внутрішній ринок. Але зусилля компанії з диверсифікації своєї продукції та інвестицій допомогли їй пережити період, на який вплинули обмеження COVID Zero у Китаї та збої, спричинені їх раптовим зняттям.
- Компанія перебуває на шляху до досягнення своєї мети щодо масового виробництва розумних електромобілів у першій половині 2024 року, йдеться у заяві. Співзасновник Xiaomi мільярдер Лей Цзюнь зробив пріоритетом розвиток сектора електромобілів і пообіцяв інвестувати в цю справу мільярди доларів. Фірма веде переговори з Beijing Automotive Group Co. про співпрацю у виробництві електромобілів, прагнучи виконати обіцянку виробляти власні автомобілі до 2024 року.
- Глобальні поставки смартфонів Xiaomi впали на 26,3% у четвертому кварталі. Це найрізкіший спад серед усіх постачальників, оскільки попит у всьому світі знизився. Однак 33,2 млн одиниць, відвантажених компанією за цей період, було достатньо, щоб обійти місцевих конкурентів та зберегти титул третього у світі бренда смартфонів після Apple Inc. та Samsung Electronics Co., за даними галузевої дослідницької фірми IDC.
- Reuters пише, що хоч показники трохи перевершили очікування аналітиків, але вони свідчать про четверте поспіль падіння виторгу компанії та найрізкіше за всю історію спостережень. Чистий прибуток за цей період впав до 1,46 млрд юанів, що на 67,3% менше, ніж роком раніше (4,5 млрд юанів).
- Виторг компанії за 2022 рік становив 280,04 млрд юанів, скоротившись на 14,7%, а чистий прибуток становив 8,52 млрд юанів, скоротившись на 61,4%.
Контекст
У 2021 році продажі Xiaomi різко зросли після того, як вона захопила частку ринку в конкурента Huawei Technologies Co Ltd, чия здатність закуповувати компоненти була дуже обмежена санкціями США.
Проте успіх був недовгим, і з початку 2022 року ціна акцій компанії впала майже на 40% через уповільнення економіки Китаю та послаблення бізнесу за кордоном.
Xiaomi Corp. зафіксувала різке падіння доходу в другому кварталі. Найбільший у світі ринок смартфонів скоротився через суворі обмеження, повʼязані з COVID.
Xiaomi планувала скоротити 10% робочих місць через високий рівень захворюваності на COVID-19 у Китаї. За даними South China Morning Post, станом на 30 вересня у Xiaomi працювало 35 314 співробітників, з них понад 32 000 у материковому Китаї.
У грудні стало відомо, що у Xiaomi три топменеджери, зокрема президент Ван Сян, мають піти у відставку, оскільки найбільший китайський виробник смартфонів бореться з падінням продажів та прибутку, пише Financial Times. Лу Вейбінг, який приєднався до компанії три роки тому, щоб очолити суббренд Redmi, змінить Вана на посаді президента.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.