Американський стрімінговий сервіс Netflix Inc інвестує $2,5 млрд у виробництво південнокорейських серіалів, фільмів та шоу протягом наступних чотирьох років, пише Reuters. Таким чином, компанія подвоює суму, яку вона інвестувала на ринку з 2016 року.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Ключові факти
- Netflix зробив цю заяву після зустрічі президента Південної Кореї Юн Сок Йоля з генеральним директором компанії Тедом Сарандосом. Юн прибув до Вашингтона у понеділок, 24 квітня, із шестиденним державним візитом.
- «Ми змогли ухвалити це рішення, бо впевнені, що корейська творча індустрія продовжуватиме розповідати чудові історії», – сказав Сарандос, пославшись на глобальні хіти потокової платформи, створені південнокорейськими творцями, зокрема Squid Game («Гра в кальмара»).
- Президент Юн назвав інвестиції «великою нагодою» для південнокорейської індустрії контенту та Netflix, оскільки країна прагне збільшити культурний експорт.
- Акції південнокорейських виробничих та розважальних компаній зросли у вівторок, 25 квітня, зокрема, Showbox та Studio Dragon зросли на 8,75% та 2,26% відповідно.
Контекст
Індустрія розваг Південної Кореї останніми роками переживає глобальний бум. Її музичний ринок на чолі з K-pop гуртами, такими як BTS та Blackpink, лідирує.
Згідно з останніми урядовими даними, в 2021 році експорт контенту, включаючи музику, відеоігри та фільми, досяг рекордної позначки $12,4 млрд, залишивши позаду побутову техніку та акумулятори в обсязі експорту.
Squid Game («Гра в кальмара»), випущений в 2021 році, залишається серіалом Netflix, що найбільше переглядається за весь час: за перші 28 днів він набрав 1,65 млрд годин потокової передачі.
- Категорія
- Новини
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.