Netflix планує інвестувати $2,5 млрд у виробництво корейських серіалів і фільмів
Категорія
Новини
Дата

Netflix планує інвестувати $2,5 млрд у виробництво корейських серіалів і фільмів

1 хв читання

Американський стрімінговий сервіс Netflix Inc інвестує $2,5 млрд у виробництво південнокорейських серіалів, фільмів та шоу протягом наступних чотирьох років, пише Reuters. Таким чином, компанія подвоює суму, яку вона інвестувала на ринку з 2016 року.

Ключові факти

  • Netflix зробив цю заяву після зустрічі президента Південної Кореї Юн Сок Йоля з генеральним директором компанії Тедом Сарандосом. Юн прибув до Вашингтона у понеділок, 24 квітня, із шестиденним державним візитом.
  • «Ми змогли ухвалити це рішення, бо впевнені, що корейська творча індустрія продовжуватиме розповідати чудові історії», – сказав Сарандос, пославшись на глобальні хіти потокової платформи, створені південнокорейськими творцями, зокрема Squid Game («Гра в кальмара»).
  • Президент Юн назвав інвестиції «великою нагодою» для південнокорейської індустрії контенту та Netflix, оскільки країна прагне збільшити культурний експорт.
  • Акції південнокорейських виробничих та розважальних компаній зросли у вівторок, 25 квітня, зокрема, Showbox та Studio Dragon зросли на 8,75% та 2,26% відповідно.

Контекст

Індустрія розваг Південної Кореї останніми роками переживає глобальний бум. Її музичний ринок на чолі з K-pop гуртами, такими як BTS та Blackpink, лідирує.

Згідно з останніми урядовими даними, в 2021 році експорт контенту, включаючи музику, відеоігри та фільми, досяг рекордної позначки $12,4 млрд, залишивши позаду побутову техніку та акумулятори в обсязі експорту.

Squid Game («Гра в кальмара»), випущений в 2021 році, залишається серіалом Netflix, що найбільше переглядається за весь час: за перші 28 днів він набрав 1,65 млрд годин потокової передачі.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд