Категорія
Новини
Дата

OLX повернувся на 42% довоєнних замовлень. Середній чек зріс удвічі

Онлайн-платформа OLX повернулася до 42% довоєнних замовлень із сервісом «OLX Доставка» й очікує на подальше зростання. Про це йдеться у повідомленні компанії, пише НВ.

Ключові факти

  • Третього тижня квітня українці замовили онлайн товарів на суму 100 млн грн. Це на 19% більше порівняно з аналогічним довоєнним періодом 2021 року.
  • Зростанню продажів сприяли поновлення роботи українських бізнесів (зокрема малих та середніх підприємств) і поновлення роботи відділень Укрпошти та «Нової пошти».
  • З початку війни середній чек покупок на OLX зріс з 578 грн до 1000 грн. Вартість найдорожчого товару в березні – квітні збільшилася на 4200 грн порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Контекст

Після початку війни українці на 40% частіше стали шукати на OLX ноутбуки та у 2,5 раза частіше – мобільні телефони. Дедалі частіше шукають на OLX power bank. Раніше ці товари не мали популярності серед українських користувачів платформи.

Попит на кросівки зріс удвічі, на спортивні костюми та валізи надійшло 35 і 33 млн запитів відповідно. Також покупці уперше почали шукати на платформі тактичні куртки.

Серед дитячих товарів найбільше продовжують шукати сезонний одяг (кросівки та куртки) і транспорт (велосипеди та самокати). Його шукали 48 млн разів. Порівняно з довоєнним періодом попит на велосипеди зріс у 2,5 раза. Попит на дорослі велосипеди зріс на 45% із початком військових дій. У 100 разів збільшилися пошуки спальних мішків, які у несезон до війни не мали попиту.

Також в OLX зазначили, що за майже два місяці війни на платформі зʼявилися нові запити, наприклад, танк – майже 5 млн пошуків, бронежилети – 40 млн пошуків. У компанії наголосили, що продаж таких товарів на платформі заборонено і подібні оголошення деактивуються.

У категорії «будинок і сад» на перші місця за популярністю вийшли генератори – 60 млн пошуків, буржуйки та матраци – 11,8 та 7,4 млн пошуків відповідно. Також користувачі активно шукають борошно, саджанці та картоплю.

У категорії тварин запит «віддам тварину» зріс у чотири рази. У 63 рази збільшився попит на перенесення тварин. Корм для тварин вперше потрапив до п’ятірки найпопулярніших запитів у зазначеній категорії.

Матеріали по темі