Категорія
Новини
Дата

Pepsi вперше за 14 років змінює логотип. Компанія прагне відмежуватися від напоїв з цукром

Корпорація PepsiCo вирішила змінити логотип свого головного напою Pepsi, йдеться у пресрелізі компанії. Це станеться вперше за останні 14 років. Компанія повернеться до зображення класичного червоно-біло-синього глобуса з хвилястими лініями.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Нове лого представлять восени у Північній Америці з нагоди 125-річчя бренду. Для всього світу компанія проведе презентацію у 2024 році.
  • Основні кольори Pepsi тепер – чорний і темно-синій, всередині – червоно-біло-синій глобус, у центр якого повернувся напис Pepsi, виконаний оновленим шрифтом.
  • Новий логотип напою побудований навколо нового центрального бренду компанії – Pepsi Zero Sugar. Таким чином компанія хоче дистанціюватися від асоціацій з напоями з великим вмістом цукру.
  • «У PepsiCo ми розробляємо наші бренди так, щоб вони розповідали переконливу та цілісну історію. Pepsi – яскравий приклад бренду, який протягом 125 років постійно переосмислює себе, аби залишатися частиною попкультури та частиною життя людей», – зазначив старший віцепрезидент і головний дизайнер PepsiCo Мауро Порчіні.
Pepsi вперше за 14 років змінює логотип. Компанія прагне відмежуватися від напоїв з цукром /Фото 1

Фото: PepsiCo

Pepsi вперше за 14 років змінює логотип. Компанія прагне відмежуватися від напоїв з цукром /Фото 2

Контекст

Великі бренди, такі як PepsiCo і Coca-Cola, прагнуть до скорочення продуктів із великим вмістом цукру, оскільки молоді покупці все частіше вибирають більш корисні альтернативи.

Дослідження, здійснене на замовлення Світового банку, показало, що ожиріння на 48% збільшує ризик смерті людини від коронавірусної хвороби і на 74% – виникнення ускладнень, аж до необхідності реанімації.

У 2021 році PepsiCo оголосила про продаж контрольного пакету акцій брендів соків Tropicana і Naked, щоб відмовитися від напоїв із високим вмістом цукру.

В Україні продажі напоїв PepsiCo через війну впали на 64%. На початку березня 2023 року у Верховній Раді депутати від фракцій «Слуга народу» та «Голос» зареєстрували законопроєкт, який може підвищити акциз на солодкі напої в Україні.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні