Компанія PepsiCo продасть контрольний пакет акцій брендів соків Tropicana і Naked приватній інвестиційній компанії PAI Partners за $3,3 млрд. При цьому PepsiCo збереже за собою ексклюзивні права на поширення цих брендів у США, пише Financial Times.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Очікується, що операція буде закрита в кінці 2021-го або початку 2022 року. PAI отримає 61%-ву частку і буде мажоритарним акціонером спільної компанії.
- Для PAI ця угода – одна з багатьох інвестицій у сфері продуктів харчування та напоїв за останні кілька років, пише Reuters. У 2019-му Nestle продала контрольну частку бізнесу з виробництва морозива в США, включаючи такі бренди, як Movenpick і Haagen-Dazs, за $4 млрд.
- Торік сокові бренди принесли PepsiCo чисту виручку у $3 млрд. Однак, за словами гендиректора компанії Рамона Лагуарти, продаж дасть PepsiCo кошти для розвитку й збільшення свого портфеля корисних для здоровʼя закусок і напоїв із нульовою калорійністю.
- Натомість компанії важко забезпечити ефективну маркетингову підтримку великої кількості брендів, які часто змагаються в дуже схожих випадках, зауважив аналітик Rabobank Food and Beverage Стівен Раннеклейв.
Контекст
Великі бренди, такі як PepsiCo і Coca-Cola, прагнуть до скорочення продуктів із великим вмістом цукру, оскільки молоді покупці все частіше вибирають більш корисні альтернативи.
Дослідження, здійснене на замовлення Світового банку, показало, що ожиріння на 48% збільшує ризик смерті людини від коронавірусної хвороби і на 74% – виникнення ускладнень аж до необхідності реанімації.
За даними ВООЗ, кількість людей з ожирінням у світі збільшилася втричі з 1975 року, зокрема в країнах із низьким та середнім рівнем доходу в населення. А загалом же зайву вагу мають майже 40% дорослих, з яких 13% – ожиріння. Тому все більше країн борються з шкідливою їжею. Велика Британія з наступного року заборонить показ реклами нездорової їжі на телебаченні протягом дня і в інтернеті в рамках кампанії з боротьби з ожирінням і заохочення до здорового харчування. За даними міністерства охорони здоровʼя Великої Британії, кількість чоловіків з ожирінням зросла з 6% у 1980 році до 27% у 2019-му, жінок – із 9% до 29%.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.