Компанія PepsiCo продасть контрольний пакет акцій брендів соків Tropicana і Naked приватній інвестиційній компанії PAI Partners за $3,3 млрд. При цьому PepsiCo збереже за собою ексклюзивні права на поширення цих брендів у США, пише Financial Times.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Очікується, що операція буде закрита в кінці 2021-го або початку 2022 року. PAI отримає 61%-ву частку і буде мажоритарним акціонером спільної компанії.
- Для PAI ця угода – одна з багатьох інвестицій у сфері продуктів харчування та напоїв за останні кілька років, пише Reuters. У 2019-му Nestle продала контрольну частку бізнесу з виробництва морозива в США, включаючи такі бренди, як Movenpick і Haagen-Dazs, за $4 млрд.
- Торік сокові бренди принесли PepsiCo чисту виручку у $3 млрд. Однак, за словами гендиректора компанії Рамона Лагуарти, продаж дасть PepsiCo кошти для розвитку й збільшення свого портфеля корисних для здоровʼя закусок і напоїв із нульовою калорійністю.
- Натомість компанії важко забезпечити ефективну маркетингову підтримку великої кількості брендів, які часто змагаються в дуже схожих випадках, зауважив аналітик Rabobank Food and Beverage Стівен Раннеклейв.
Контекст
Великі бренди, такі як PepsiCo і Coca-Cola, прагнуть до скорочення продуктів із великим вмістом цукру, оскільки молоді покупці все частіше вибирають більш корисні альтернативи.
Дослідження, здійснене на замовлення Світового банку, показало, що ожиріння на 48% збільшує ризик смерті людини від коронавірусної хвороби і на 74% – виникнення ускладнень аж до необхідності реанімації.
За даними ВООЗ, кількість людей з ожирінням у світі збільшилася втричі з 1975 року, зокрема в країнах із низьким та середнім рівнем доходу в населення. А загалом же зайву вагу мають майже 40% дорослих, з яких 13% – ожиріння. Тому все більше країн борються з шкідливою їжею. Велика Британія з наступного року заборонить показ реклами нездорової їжі на телебаченні протягом дня і в інтернеті в рамках кампанії з боротьби з ожирінням і заохочення до здорового харчування. За даними міністерства охорони здоровʼя Великої Британії, кількість чоловіків з ожирінням зросла з 6% у 1980 році до 27% у 2019-му, жінок – із 9% до 29%.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.