Категорія
Новини
Дата

За час війни продажі пива AB Inbev в Україні в грошах впали на 70%, а соків у PepsiCo на 64% – Асоціація ритейлерів України і NielsenIQ

Найбільші виробники пива та соків у 2022 році значно скоротили продажі. Натомість «другий» та «третій» ешелони – виросли, про це свідчить дослідження Асоціації ритейлерів України та NielsenIQ.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • У топ-5 найбільших виробників пива в Україні у 2022 році упали продажі (у грошах) на 24%. Про це йдеться в дослідженні, яке провели Асоціація ритейлерів України та дослідницька компанія NielsenIQ.
  • Найбільше скоротилися продажі у AB Inbev – на 70%. Заводи цього виробника в Україні, через безпеку, не працювали з початку війни до середини осені. Найвідоміші бренди компанії «Чернігівське», «Рогань», Corona.
  • Крім AB Inbev до переліку найбільших пивних компаній в Україні входить Carlsberg Україна, «Оболонь» та «Перша приватна броварня».
  • Частково долі лідерів перейшли до менших гравців. Так, тернопільська пивоварня «Опілля» наростила продажі на 81%, а «Уманьпиво» на 171%. (В попереденій версії публікації було вказано, згідно дослідження, що продажі «Уманьпиво» виросли на 343%. Проте, виробник стверджує, що у 2022 році його збут збільшився на 171%).
  • Схожа ситуація і на ринку соків – у найбільших виробників продажі упали на 23%. Найбільше у PepsiCo – на 64%.
  • PepsiCo в Україні володіє компанією Sandora. Її виробничі потужності знаходяться у Миколаївській області – у селах Миколаївське та Мішково-Погорілове.
  • Гравці «другого ешелону» ринку соків збільшили продажі на 46%. Зокрема, вінницька «Екосфера» на 155%.
За час війни продажі пива AB Inbev в Україні в грошах впали на 70%, а соків у PepsiCo на 64% – Асоціація ритейлерів України і NielsenIQ /Фото 1

Контекст

Дослідження «Основні тренди ритейлу в умовах військових дій» провели Асоціація ритейлерів та компанія NielsenIQ. Дослідники мали на меті показати, як змінилася галузь роздрібної торгівлі в Україні та якою стала поведінка покупців. Також подібне дослідження – щодо шопінгу на новорічно-різдвяні свята представила компанія Deloitte.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні