Категорія
Новини
Дата

За час війни продажі пива AB Inbev в Україні в грошах впали на 70%, а соків у PepsiCo на 64% – Асоціація ритейлерів України і NielsenIQ

1 хв читання

Найбільші виробники пива та соків у 2022 році значно скоротили продажі. Натомість «другий» та «третій» ешелони – виросли, про це свідчить дослідження Асоціації ритейлерів України та NielsenIQ.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • У топ-5 найбільших виробників пива в Україні у 2022 році упали продажі (у грошах) на 24%. Про це йдеться в дослідженні, яке провели Асоціація ритейлерів України та дослідницька компанія NielsenIQ.
  • Найбільше скоротилися продажі у AB Inbev – на 70%. Заводи цього виробника в Україні, через безпеку, не працювали з початку війни до середини осені. Найвідоміші бренди компанії «Чернігівське», «Рогань», Corona.
  • Крім AB Inbev до переліку найбільших пивних компаній в Україні входить Carlsberg Україна, «Оболонь» та «Перша приватна броварня».
  • Частково долі лідерів перейшли до менших гравців. Так, тернопільська пивоварня «Опілля» наростила продажі на 81%, а «Уманьпиво» на 171%. (В попереденій версії публікації було вказано, згідно дослідження, що продажі «Уманьпиво» виросли на 343%. Проте, виробник стверджує, що у 2022 році його збут збільшився на 171%).
  • Схожа ситуація і на ринку соків – у найбільших виробників продажі упали на 23%. Найбільше у PepsiCo – на 64%.
  • PepsiCo в Україні володіє компанією Sandora. Її виробничі потужності знаходяться у Миколаївській області – у селах Миколаївське та Мішково-Погорілове.
  • Гравці «другого ешелону» ринку соків збільшили продажі на 46%. Зокрема, вінницька «Екосфера» на 155%.
За час війни продажі пива AB Inbev в Україні в грошах впали на 70%, а соків у PepsiCo на 64% – Асоціація ритейлерів України і NielsenIQ /Фото 1

Контекст

Дослідження «Основні тренди ритейлу в умовах військових дій» провели Асоціація ритейлерів та компанія NielsenIQ. Дослідники мали на меті показати, як змінилася галузь роздрібної торгівлі в Україні та якою стала поведінка покупців. Також подібне дослідження – щодо шопінгу на новорічно-різдвяні свята представила компанія Deloitte.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд