Польсько-українська компанія Modern Expo поставила перші поштомати у межах партнерства з британською поштовою службою Royal Mail. Про це повідомила пресслужба Modern Expo 12 грудня. На початку 2025 року Royal Mail планує відкрити 250 поштоматів, пише The Telegraph.
Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Early bird квитки вже у продажі — спеціальна пропозиція діє до 19 січня включно. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟
Деталі
- Modern Expo реалізувала перший великий етап співпраці з Royal Mail менш ніж за три місяці, повідомила пресслужба компанії.
- За цей час сторони провели десятки індивідуальних зустрічей і воркшопів, на яких обговорювалися дизайн продукту, локації, турбота про клієнтів, UX/UI тощо. Представники британської компанії відвідали виробництво Modern Expo, йдеться у повідомленні.
- Перші поштомати вже встановлені біля історичного поштового центру Маунт-Плезант у Лондоні.
Пряма мова
«Початок неймовірної співпраці між Royal Mail та Modern Expo – новий етап нашого спільного шляху до створення майбутнього! Дякую всім командам за плідну роботу та відданість спільній меті», – прокоментував подію Петро Пилипюк.
Контекст
Royal Mail планує конкурувати з Amazon. Встановлення поштоматів є частиною стратегії компанії з модернізації та розширення мережі, оскільки попит на посилки зростає, а обсяги листів скорочуються. За останні 20 років щорічна кількість відправлених листів скоротилася з 20 до 7 млрд, а до 2029 року очікується зниження до 4 млрд.
Зараз близько 70% доходів Royal Mail надходить від доставки посилок. Однак компанія стикається з конкуренцією від Amazon, DPD, Evri та InPost. Для посилення позицій Royal Mail чеський мільярдер Даніель Кршетінський інвестує £800 млн у встановлення 20 000 поштоматів, що значно перевищує мережу Amazon із 5000 точок.
Міжнародний холдинг Modern Expo – провідний виробник торговельного обладнання в Центральній і Східній Європі з головним офісом у Луцьку. Компанія має понад 2500 працівників у семи країнах та експортує продукцію до більш ніж 75 країн.
Про те, як польсько-українській компанії Modern Expo вдалося стати лідером ринку торговельного обладнання в Європі, читайте у матеріалі Forbes.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.