Компанія Porsche планує поступово електрифікувати модельний ряд своїх автомобілів. Німецький виробник люксових авто хоче, щоб електромобілі складали 80% продажів до 2030 року. Культова модель Porsche 911 буде єдиним авто з двигуном внутрішнього згоряння, пише Reuters.
Ключові факти
- За планами Porsche уважно стежать, зокрема екологи, через його інвестиції в електронне паливо (e-fuels) та наполягання на тому, щоб ЄС дозволив продаж транспортних засобів на ДВЗ після 2035 року. Porsche пов’язують з електронним паливом через інвестиції в чилійську енергетичну компанію HIF Global.
- Керівник команди Porsche e-fuels Карл Думс заявив, що автовиробник електрифікує свій компактний позашляховик Macan, за ним піде спорткар 718, а потім – бестселер Cayenne. Модель 911, на частку якого у 2022 році припадає 13% продажів, стане винятком.
- «Наша стратегія в першу чергу полягає в переході на електричну мобільність і… ми будемо виробляти 911 якомога довше з двигуном внутрішнього згоряння», – сказав Дамс.
- За його словами, електронне паливо HIF Global більше орієнтоване на авіаційну промисловість і важкі транспортні засоби, оскільки майже всі легкові автомобілі будуть електричними.
- Експерти кажуть, що електронне паливо використовуватиметься лише в нішевих моделях преміум-класу. Великі автовиробники, швидше за все, уникатимуть нових моделей на електропаливі після 2035 року, оскільки вже виділили $1,2 трлн на електрифікацію.
- Як зазначає видання, багато невеликих автовиробників також хочуть продавати розкішні, високопродуктивні моделі на електропаливі заможним клієнтам, які зможуть дозволити собі дороге паливо, ціна якого може досягати $12,9 за літр.
Контекст
Виробник люксових авто неодноразово виступав за використання електронного палива як доповнення до електричної мобільності. У грудні минулого року HIF Global запустила завод із виробництва електронного палива у Чилі, в який інвестувала Porsche. На пілотній стадії там буде вироблятися 130 000 л, а до 2027 року – 550 млн на рік.
Електронне паливо, яке просуває Porsche, в майбутньому не повинно бути дорожчим від бензину або дизельного палива, вважає Барбара Френкель, менеджерка автовиробника. Вона очікує, що політики або нададуть бонус за уникнення викидів CO2, або обкладуть викиди податком, вважає Френкель. Вона зазначила, що віддає перевагу стимулам для електронного палива.
Френкель спростувала твердження, що використання електронного палива можуть бути лазівкою для того, щоб мати можливість продавати Porsche 911 з ДВЗ після 2035 року. Вона вважає, що до 2040 року на дорогах залишатиметься велика кількість автомобілів, які потрібно буде заправляти.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.