Міністерство цифрової трансформації диджиталізує та гейміфікує роботу держслужбовців. Мінцифри працює над розробкою нового сервісу в «Дії» для посадовців – «Дія Office», в основі сервісу – прозорість роботи міністерств, публічний контроль за виконанням цілей і елементи гейміфікації роботи держслужбовців. Про це очільник міністерства Михайло Федоров повідомив під час заходу «Редколегія. Саміт».
🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про школу програмування GoIT. Як вона будує мільярдну компанію на світчерах 👉 Дивіться за цим лінком
Ключові факти
- «Дія Office» – окремий сервіс для держслужбовців у «Дії». Його мета – цифровізувати роботу міністерств. «Система розуміє, що ви держслужбовець. У вас зʼявляється окремий профіль у «Дії», специфічні послуги та можливості», – пояснив Федоров.
- Як приклади Федоров навів такі функції: посадовці зможуть провести опитування чи пропонувати певні ідеї в межах свого міністерства онлайн. Також «Дія Office» буде інтегрована з Google Workspace, що дозволить спростити масу процесів: призначення зустрічей, їхні фолоу-апи тощо.
- Ще одна мета «Дія Office» – додати елементи гейміфікації в роботу чиновників. Держслужбовці зможуть оцінити досягнення своїх колег, вручити заохочувальну нагороду в «Дія Office», відслідковувати прогрес у виконанні цілей інших відділів, розповів Федоров.
- Тестовий запуск продукту планують на останній тиждень вересня 2023-го. Спочатку «Дія Office» впровадять для Мінцифри. «Гадаю, МОЗ захоче доєднатися. Мінінфраструктури точно приєднається. А далі Мінекономіки – думаю, що Свириденко захоче приєднатися», – каже Федоров.
- Правова база для «Дія Office» поки що не готова. Наразі продукт перебуває на стадії бета-тестування.
Контекст
Глобальна мета «Дія Office» – дозволити громадянам слідкувати за виконанням планів міністерств. «У вас (нечиновників. – Forbes) не буде функціоналу як у держслужбовця. Проте буде певна функція, де ви зможете подивитися, які цілі, хто і за що відповідає, скільки грошей ми витрачаємо. Тобто дашборд конкретного міністерства», – сказав Федоров.
Залучати до «Дія Office» інші міністерства Федоров хоче за допомогою зручного функціоналу та швидкості послуг. «Наприклад, піти у відпустку в кілька кліків або взяти лікарняний», – додав він.
«Це новий етап розвитку «Дії». Він починається з держслужби. Потім будуть інші сфери – «Дія Military», можливо, інші напрями», – каже Федоров.
З початку лютого 2022-го в Україні працює спеціальний податковий режим для ІТ-бізнесу «Дія.City». Компанії-резиденти мають платити пʼятивідсотковий податок на доходи фізосіб, мінімальний ЄСВ, військовий збір 1,5% і на вибір 18-процентний податок на прибуток або податок на виведений капітал (9%). Також «Дія.City» передбачає альтернативну форму найму – співпрацю за гіг-контрактами.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.