Категорія
Новини
Дата

Rozetka запустила послугу фулфілменту. Що це дасть користувачам маркетплейсу

Український інтернет-магазин і маркетплейс Rozetka запустив послугу фулфілменту – надання продавцям складських площ і сервісу обробки замовлення. Наразі вона доступна тільки продавцям маркетплейсу, повідомили Forbes у пресслужбі компанії.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 до 28.04 Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Пілотний запуск послуги фулфілменту відбувся на початку квітня 2021 року. Для участі необхідно перемістити свої товари на термінал Rozetka в Броварах.
  • Головна перевага для покупців: якщо компанія користується послугою фулфілменту, то їм буде доступна доставка через всю роздрібну мережу Rozetka, зауважує пресслужба. При цьому, за стандартами компанії, отримання замовлення в роздрібній мережі для покупця є безкоштовним.
  • Продавці ж мають змогу скинути з себе операційну частину роботи з обслуговування замовлення та необхідність оренди складських приміщень. Крім того, продавець маркетплейсу отримує доступ до нового для себе типу аудиторії – покупців, які звикли отримувати свої замовлення саме в точках видачі Rozetka.
  • Вартість послуги складається з кількох частин: прийом, маркування товарів/вантажів – 7,02 грн із ПДВ за одиницю товару; зберігання товарів/вантажів – 2,52 грн із ПДВ за куб.м на добу; видача замовлень у магазинах ROZETKA – 15 грн з ПДВ за одиницю товару, пише AIN.UA.
  • Про те, коли послугу зроблять доступною для всіх і чи є взагалі це в планах, у компанії не уточнили.

Контекст

На Rozetka зареєстровано близько 17 млн осіб, стверджує засновник компанії Владислав Чечоткін. 2019-го асортимент Rozetka становив 60 млн найменувань у 7000 категоріях. За 2020 рік, за даними Чечоткіна, кількість доступних для замовлення товарів зросла на 89%. З кожної угоди Rozetka бере комісію 10–15%. Максимальна – 25% у категорії «Подарунки і годинники», – розповідає Чечоткін. Мінімальна – 4%. Таку комісію маркетплейс установив, наприклад, на шини. Крім цього, власники магазинів платять по 100 грн на місяць за користування програмою. 

Тепер же компанія може заробляти ще й на комісії за фулфілмент. Подібну послугу надає лідер e-commerce – компанія Amazon, в якої вона має назву Fulfillment by Amazon (FBA). Принцип роботи наступний: підприємці відправляють свої товари в центри Amazon для зберігання, а маркетплейс управляє процесом виконання замовлення – обробкою, пакуванням, доставкою, обслуговуванням повернень. У разі використання Amazon FBA товари автоматично отримують право на безкоштовну дводенну доставку Amazon Prime.

Комісія FBA залежить від габаритів і ваги упакованого товару, а також періоду року. У передсвяткові місяці (жовтень–грудень) вони нижчі. Наприклад, за 0,5 кг корму для тварин комісія за FBA складе $5,98: збір за виконання процесів (за відвантаження й упаковку товарів) – $5,77 і місячний збір за зберігання $0,21 – за використання одного зі складів.

 

Rozetka запустила послугу фулфілменту. Що це дасть користувачам маркетплейсу /Фото 1
Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні