Категорія
Новини
Дата

Ахметов виходить з медіабізнесу. Мільярдер заявив, що не хоче бути олігархом

Інвестиційна компанія SCM виходить з медійного бізнесу. Про це йдеться у заяві власника SCM Ріната Ахметова. Причиною він називає закон про олігархів. Усі ліцензії медіагрупии планує передати державі.

Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.

 Ключові факти 

  • «Я прийняв вимушене рішення про вихід моєї інвестиційної компанії SCM з медійного бізнесу», – цитує Ріната Ахметова пресслужба SCM.
  • Цього тижня «Медіа група Україна» відмовиться на користь держави від усіх ефірних і супутникових телевізійних ліцензій своїх каналів і від ліцензій друкованих медіа в Україні. Також припиняється діяльність онлайн-медіа МГУ, сказано у заяві. 
  • Ахметов пояснив, що рішення продиктоване набранням чинності законом «Про запобігання загрозам національній безпеці, пов’язаним із надмірним впливом осіб, які мають значну економічну та політичну вагу в суспільному житті (олігархів)». 
  • «Як найбільший приватний інвестор в економіку України я неодноразово казав, що не був, не є й не буду олігархом. Короткий шестимісячний термін, визначений законом для продажу медіаактивів, і російська воєнна агресія проти України не дають можливості компанії SCM продати медіабізнес на ринкових умовах», – заявив Ахметов.

«Медіа Група Україна» − управляюча компанія, яка обʼєднує телевізійні, видавничі та new media-проєкти SCM. Група розвиває такі напрямки як бродкастинг, продакшн, продажі реклами та спонсорство, інтерактивне цифрове ТБ, new media.

До складу «Медіа Група Україна» входять: національний ефірний телеканал «Україна»; телеканал НЛО TV; телеканал Індиго TV; телеканали «Футбол 1/2/3»; інформаційний телеканал «Україна 24»; регіональний «34 телеканал»; оператор супутниковго мовлення Xtra TV; ОТТ-платформа OLL.TV; міжнародні канали Ukraine 1, Ukraine 2, NLO TV 2; продакшн-компанії «Теле Про», «Допоможемо ТБ»; медіа-агенція повного циклу «Медіа Партнерство Баінг»; сайт segodnya.ua; кросплатформний проєкт Vogue.UA.

Контекст

Верховна Рада ухвалила закон про олігархів, який передбачає створення спеціального реєстру у вересні минулого року. Зокрема, особам із цього списку буде заборонено фінансувати політичні партії, брати участь у великій приватизації, а також подавати спеціальну декларацію. 

В РНБО планували визначити перших олігархів до кінця травня 2022 року. 

На початку червня голова НАЗК Олександр Новіков в інтервʼю Forbes заявив, що через війну ідея створення реєстру олігархів втратила актуальність. Проте, 30 червня президент Володимир Зеленський ввів у дію положення про реєстр олігархів, яке затвердила Рада національної безпеки та оборони.

Війна забрала у найбільших медіагруп країни основне джерело доходів – рекламу. Через це телекомпанії Ахметова, Пінчука та Коломойського урізали зарплати, скоротили сотні працівників та зупинили великі телепроєкти. У «Медіа групі Україна» яка володіє, зокрема, і ТРК «Україна», з червня незайнятим працівникам платять 0,01 ставки, каже гендиректор медіахолдингу Євгеній Бондаренко. За його оцінками, доходи його медіагрупи та в цілому галузі від реклами скоротилися на 98%, основним джерелом притоку коштів стали digital-платформи.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні