Категорія
Новини
Дата

Ахметов виходить з медіабізнесу. Мільярдер заявив, що не хоче бути олігархом

2 хв читання

Інвестиційна компанія SCM виходить з медійного бізнесу. Про це йдеться у заяві власника SCM Ріната Ахметова. Причиною він називає закон про олігархів. Усі ліцензії медіагрупии планує передати державі.

🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про школу програмування GoIT. Як вона будує мільярдну компанію на світчерах 👉 Дивіться за цим лінком

 Ключові факти 

  • «Я прийняв вимушене рішення про вихід моєї інвестиційної компанії SCM з медійного бізнесу», – цитує Ріната Ахметова пресслужба SCM.
  • Цього тижня «Медіа група Україна» відмовиться на користь держави від усіх ефірних і супутникових телевізійних ліцензій своїх каналів і від ліцензій друкованих медіа в Україні. Також припиняється діяльність онлайн-медіа МГУ, сказано у заяві. 
  • Ахметов пояснив, що рішення продиктоване набранням чинності законом «Про запобігання загрозам національній безпеці, пов’язаним із надмірним впливом осіб, які мають значну економічну та політичну вагу в суспільному житті (олігархів)». 
  • «Як найбільший приватний інвестор в економіку України я неодноразово казав, що не був, не є й не буду олігархом. Короткий шестимісячний термін, визначений законом для продажу медіаактивів, і російська воєнна агресія проти України не дають можливості компанії SCM продати медіабізнес на ринкових умовах», – заявив Ахметов.

«Медіа Група Україна» − управляюча компанія, яка обʼєднує телевізійні, видавничі та new media-проєкти SCM. Група розвиває такі напрямки як бродкастинг, продакшн, продажі реклами та спонсорство, інтерактивне цифрове ТБ, new media.

До складу «Медіа Група Україна» входять: національний ефірний телеканал «Україна»; телеканал НЛО TV; телеканал Індиго TV; телеканали «Футбол 1/2/3»; інформаційний телеканал «Україна 24»; регіональний «34 телеканал»; оператор супутниковго мовлення Xtra TV; ОТТ-платформа OLL.TV; міжнародні канали Ukraine 1, Ukraine 2, NLO TV 2; продакшн-компанії «Теле Про», «Допоможемо ТБ»; медіа-агенція повного циклу «Медіа Партнерство Баінг»; сайт segodnya.ua; кросплатформний проєкт Vogue.UA.

Контекст

Верховна Рада ухвалила закон про олігархів, який передбачає створення спеціального реєстру у вересні минулого року. Зокрема, особам із цього списку буде заборонено фінансувати політичні партії, брати участь у великій приватизації, а також подавати спеціальну декларацію. 

В РНБО планували визначити перших олігархів до кінця травня 2022 року. 

На початку червня голова НАЗК Олександр Новіков в інтервʼю Forbes заявив, що через війну ідея створення реєстру олігархів втратила актуальність. Проте, 30 червня президент Володимир Зеленський ввів у дію положення про реєстр олігархів, яке затвердила Рада національної безпеки та оборони.

Війна забрала у найбільших медіагруп країни основне джерело доходів – рекламу. Через це телекомпанії Ахметова, Пінчука та Коломойського урізали зарплати, скоротили сотні працівників та зупинили великі телепроєкти. У «Медіа групі Україна» яка володіє, зокрема, і ТРК «Україна», з червня незайнятим працівникам платять 0,01 ставки, каже гендиректор медіахолдингу Євгеній Бондаренко. За його оцінками, доходи його медіагрупи та в цілому галузі від реклами скоротилися на 98%, основним джерелом притоку коштів стали digital-платформи.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд