Категорія
Новини
Дата

Сервіс доставки їжі Deliveroo готує IPO. Це може стати найбільшим розміщенням акцій у Великій Британії за сім років

1 хв читання

Британський сервіс доставки їжі на винос Deliveroo планує продати свої акції на IPO за ціною від 3,90 до 4,60 фунтів за штуку ($5,40–6,37). Це може стати найбільшим розміщенням акцій у Великій Британії за більш ніж сім років, пише BBC.

Ключові факти

  • Компанія планує розмістити до 384,6 млн акцій, а у разі достатнього попиту збільшити цей обсяг на 10%, пише Bloomberg.
  • При ціні $5,40–6,37 за акцію Deliveroo отримає оцінку в $10,5–12 млрд.
  • Deliveroo почав приймати замовлення інвесторів на продаж акцій на суму до $2,45 млрд. Це стало найбільшим первинним публічним розміщенням акцій у Великій Британії з вересня 2020 року.
  • Нинішні акціонери також візьмуть участь в IPO. Серед них – Amazon.com, якій належить 16% акцій, венчурні фонди DST Global і Index Ventures – по 10% у кожного, і американський холдинг Rowe Price Group – 8,1%.
  • Компанія прийматиме замовлення інвесторів до 30 березня, а торгівля акціями має розпочатися на наступний день.
  • У Deliveroo буде два класи акцій, що надасть засновнику й генеральному директору Уїллу Шу вагоме право голосу на три роки після IPO. Потім Deliveroo перейде до одного класу.
  • Клієнти, які розмістили хоча б одне замовлення в Deliveroo, матимуть пріоритет при купівлі акції компанії.

Довідка

Deliveroo була заснована в Лондоні 2013 року. Нині вона працює у понад 200 містах по всій Великій Британії. Також компанія працює на міжнародному рівні в 12 країнах Європи, Азії, Близького Сходу та в Австралії.

Важливі цифри

Deliveroo заявила, що вона була прибутковою на операційному рівні більше шести місяців 2020-го. Незважаючи на це, компанія повідомила про збиток за 2020 рік у розмірі 223,7 млн фунтів стерлінгів.

Контекст

Попит на доставку різко зріс із початком пандемії COVID-19. Наприклад, український ринок доставки збільшився 2020 року в 6–7 разів у порівнянні з показниками попереднього року, пише AIN.UA. Доставка Glovo з супермаркетів зросла майже в 15 разів. Удвічі збільшилася кількість замовлень у сервісу доставки продуктів із супермаркетів Zakaz.ua і сервісу доставки ліків з аптек Liki24.

Загальна вартість замовлень на платформі Deliveroo зросла на 64% у 2020 році та на 121% у січні і лютому в порівнянні з тим же періодом минулого року. Deliveroo конкурує з Uber Eats від Uber Technologies Inc. і Just Eat Takeaway, а також із невеликими сервісами. Внаслідок зростання компанії з доставки користуються великим попитом серед інвесторів. Так, у ході нового раунду фінансування американський сервіс доставки продуктів Instacart оцінили в $39 млрд. Це дозволило йому стати другим із найдорожчих стартапів у США.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд