Сервіс доставки продуктів та готових страв LOKO, створений у партнерстві з «Сільпо», розширює географію роботи, йдеться у пресрелізі Fozzy Group. До кінця вересня мешканці Голосіївського, Шевченківського та Дніпровського районів Києва зможуть спробувати LOKO, а до кінця року сервіс планує охопити більшу частину столиці.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Абсолютним лідером з замовлень у літні місяці та перший місяць осені були банани. Також значний попит мають яйця, чіпси, молоко, сир моцарела та пиво.
- Кількість ресторанів-партнерів, з якими співпрацює сервіс та з яких можна замовити доставку, перевищує 70. Найчастіше у комбінованих замовленнях з ресторану та магазину зустрічаються піца та віскі, а також бургери й інший алкоголь. Сервіс доставляє охолоджені кавуни та напої, випікає власний хліб та працює до 21:30.
- LOKO пропонує близько 1500 найбільш популярних серед гостей товарів з «Сільпо», а також безліч ресторанних страв.
- Перелік ресторанів відрізняється залежно від району. Тобто це доставка з найбільш популярних закладів у радіусі 2-3 км від вашого місця замовлення.
Контекст
Сервіс LOKO стартував 20 червня в районах Позняків, Березняків і частини Осокорків, а у серпні – на Печерську.
За перші місяці роботи сервіс вийшов на наступні показники: замовлення продуктів із «Сільпо» кур’єри LOKO доставляють у середньому за 19 хв.; страви з ресторану везуть трохи довше – 39 хв. (оскільки потрібно більше часу на приготування).
Кожен другий гість LOKO (48% від всіх) робить повторні замовлення у додатку, зазначають у компанії.
Із падінням українського Rocket фігури на дошці ринку доставки змінилися. Glovo заявляє, що має 80% ринку. Основний конкурент – власні доставки ресторанів і Bolt Food.

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.