Сервіс доставки продуктів та готових страв LOKO, створений у партнерстві з «Сільпо», розширює географію роботи, йдеться у пресрелізі Fozzy Group. До кінця вересня мешканці Голосіївського, Шевченківського та Дніпровського районів Києва зможуть спробувати LOKO, а до кінця року сервіс планує охопити більшу частину столиці.
📲 Forbes Ukraine у WhatsApp. Підписуйтесь й читайте головне про бізнес та економіку
Ключові факти
- Абсолютним лідером з замовлень у літні місяці та перший місяць осені були банани. Також значний попит мають яйця, чіпси, молоко, сир моцарела та пиво.
- Кількість ресторанів-партнерів, з якими співпрацює сервіс та з яких можна замовити доставку, перевищує 70. Найчастіше у комбінованих замовленнях з ресторану та магазину зустрічаються піца та віскі, а також бургери й інший алкоголь. Сервіс доставляє охолоджені кавуни та напої, випікає власний хліб та працює до 21:30.
- LOKO пропонує близько 1500 найбільш популярних серед гостей товарів з «Сільпо», а також безліч ресторанних страв.
- Перелік ресторанів відрізняється залежно від району. Тобто це доставка з найбільш популярних закладів у радіусі 2-3 км від вашого місця замовлення.
Контекст
Сервіс LOKO стартував 20 червня в районах Позняків, Березняків і частини Осокорків, а у серпні – на Печерську.
За перші місяці роботи сервіс вийшов на наступні показники: замовлення продуктів із «Сільпо» кур’єри LOKO доставляють у середньому за 19 хв.; страви з ресторану везуть трохи довше – 39 хв. (оскільки потрібно більше часу на приготування).
Кожен другий гість LOKO (48% від всіх) робить повторні замовлення у додатку, зазначають у компанії.
Із падінням українського Rocket фігури на дошці ринку доставки змінилися. Glovo заявляє, що має 80% ринку. Основний конкурент – власні доставки ресторанів і Bolt Food.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.