Категорія
Новини
Дата

Штучний інтелект вже обробляє 52% звернень до служби підтримки «Дії» – Федоров

1 хв читання

Понад 50% запитів до служби підтримки «Дії» уже вирішує штучний інтелект (ШІ). Про це заявив віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки і технологій – міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров, пише «Інтерфакс-Україна».

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Деталі 

  • «Ми переосмислюємо «Дію» як ШІ-продукт. Вона має стати розумним асистентом, який передбачає потреби людини, пропонує потрібні послуги та допомагає їх отримати якомога швидше», – зазначив Федоров.
  • За його словами, трансформація вже триває: зараз проходить бета-тестування консультацій за допомогою ШІ, і незабаром ця функція стане доступною для всіх користувачів. Крім того, Мінцифри розробляє ШІ-агента, який надаватиме послуги автоматично.
  • Федоров додав, що в контакт-центрі «Дії» ШІ обробляє 52% звернень у форматі діалогу, тоді як решту запитів вирішують оператори. Ці дані базуються на 53 500 звернень, отриманих у червні 2025 року.

Контекст 

Міністерство цифрової трансформації України створює центр компетенцій зі штучного інтелекту (ШІ) та призначило керівника відділу. Основні завдання ШІ-відділу – розробка національної стратегії розвитку штучного інтелекту та забезпечення щорічного зростання українських ШІ-стартапів на 50%. Посаду головного директора зі штучного інтелекту (CIAO) обійматиме Данило Цьвок, колишній продуктовий директор Metinvest Digital.

Технічним директором (CTO) ШІ-відділу став Дмитро Овчаренко, який раніше очолював практику генеративного ШІ в компанії SoftServe, одній із найбільших ІТ-компаній України.

Центр зосередиться на створенні національної ШІ-стратегії, розробці програм інвестування в дослідження та ШІ-розробки, а також впровадженні ШІ-рішень у ключових галузях: державне управління, цифрові послуги, освіта, охорона здоров’я та військові технології. Одним із пріоритетів є підтримка ШІ-стартапів із цільовим зростанням щонайменше на 50% щороку.

Раніше, 4 лютого, віцепрем’єр-міністр із цифрової трансформації Михайло Федоров анонсував запуск ШІ-асистента в застосунку «Дія» у першому кварталі 2025 року. Цей асистент прийматиме скарги громадян і спрямовуватиме їх до відповідних державних установ.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні