Аерокосмічна компанія SpaceX придбала у Twitter один із найбільших тарифних пакетів реклами, пише CNBC із посиланням на корпоративні документи компанії. Таким чином новий власник Twitter Ілон Маск підтримав соціальну мережу, з якої останнім часом ідуть рекламодавці.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Спеціальний пакет передбачає витрати більш як $250 000. Реклама демонструватиметься поверх основної стрічки повний день, кажуть співрозмовники каналу серед чинних та колишніх співробітників соцмережі.
- «Користувачі мають бачити повідомлення бренда Starlink перші три рази, коли відкривають застосунок Twitter у день або дні запланованої кампанії», – йдеться у матеріалі.
- Згідно з внутрішніми документами, з якими ознайомився CNBC, SpaceX наразі витратила понад $160 000 на рекламну кампанію Starlink у Twitter в Австралії та Іспанії.
- Вже після публікації статті Маск написав у Twitter: «SpaceX Starlink купив крихітний – не великий – рекламний пакет, щоб перевірити ефективність реклами в Twitter в Австралії та Іспанії. Те ж саме зробили для FB/Insta/Google».
Контекст
Рекламні доходи становлять 90% всіх доходів Twitter. Після купівлі соцмережі Маском багато клієнтів заморозили витрати на рекламу в Twitter або навіть пішли з платформи повністю. Зокрема, General Motors, Audi, Volkswagen, General Mills, Pfizer та United Airlines зупинили витрати частково через сплеск неприйнятних публікацій на платформі.
На зустрічі зі співробітниками компанії минулого тижня Маск заявив, що не виключає банкрутства Twitter як у звʼязку з відходом рекламодавців з платформи, так і на тлі загальної економічної кризи.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.