Данський стартап Dixa, який розробляє систему для взаємодії з клієнтами (CRM), залучив $105 млн від американських, британських і німецьких інвесторів. При чому тут Україна
🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про школу програмування GoIT. Як вона будує мільярдну компанію на світчерах 👉 Дивіться за цим лінком
Деталі
- Dixa наймає близько 180 осіб і девʼять із них в Україні – чотири у Львові і пʼять у Києві. Українці займаються маркетингом і продажами. Залучені гроші компанія вкладе в тому числі в найм нових співробітників: до кінця 2022 року стартап планує збільшити штат учетверо. «Ми будемо наймати технічних фахівців у Європі, включаючи Україну», – кажуть у пресслужбі Dixa.
- Стартап використовує гроші для експансії й потенційно готовий витратити їх на придбання інших компаній. У січні 2021-го купив австралійську Elevio за $15 млн. Тепер до підключення оператора в чат штучний інтелект Elevio за запитом намагається допомогти клієнтові вже готовими відповідями. Стартапом користуються сервіси з різних сфер, у тому числі маркетплейси, туроператори і служби доставки їжі.
- Основний інвестор у цьому раунді (раунд С) – американський General Atlantic. У ньому також беруть участь поточні інвестори компанії Notion Capital, Project A і SEED Capital. Два віцепрезидента General Atlantic Том Хассі і Христина Канг увійдуть до ради директорів Dixa. Усього в компанії вісім інвесторів і девʼять членів ради директорів, за даними Pitchbook.
Контекст
Dixa c 2015 року розробляє CRM систему, яка обʼєднує спілкування в месенджерах типу Facebook Messenger і WhatsApp, поштою і телефоном в один інтерфейс. Крім двох офісів в Україні компанія наймає співробітників в Копенгагені, Лондоні, Нью-Йорку, Берліні, Тель-Авіві та Мельбурні.
Компанія не розкриває свої фінансові показники, вказуючи лише, що за минулий рік виручка виросла в два рази. За час існування Dixa залучила $155 млн. Останній раунд стартап залучив в лютому 2020 року, Notion Capital був у ролі головного інвестора.
В Україні подібний сервіс як частину комплексного CRM-рішення c 2002 року розробляє Terrasoft Ukraine, яка входить у групу компаній Creatio. Крім України, Creatio керує офісами в шести країнах і має близько 7000 клієнтів у 110. Глава компанії Катерина Костерева каже, що виручка Creatio в 2020 році «наближається до $100 млн». На світовому ринку головні конкуренти Dixa і Creatio – Oracle, Salesforce, SAP і Microsoft.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.