Стартап Dixa залучив $105 млн. Що зміниться для офісів компанії у Львові та Києві
Категорія
Головне
Дата

Стартап Dixa залучив $105 млн. Що зміниться для офісів компанії у Львові та Києві

Зліва направо: засновники Dixa Крісзтіан Таборі, Мадзу Блічер Фосселіус і Якоб Ниельсен. Фото Dixa

Данський стартап Dixa, який розробляє систему для взаємодії з клієнтами (CRM), залучив $105 млн від американських, британських і німецьких інвесторів. При чому тут Україна

Деталі

  • Dixa наймає близько 180 осіб і девʼять із них в Україні – чотири у Львові і пʼять у Києві. Українці займаються маркетингом і продажами. Залучені гроші компанія вкладе в тому числі в найм нових співробітників: до кінця 2022 року стартап планує збільшити штат учетверо. «Ми будемо наймати технічних фахівців у Європі, включаючи Україну», – кажуть у пресслужбі Dixa.
  • Стартап використовує гроші для експансії й потенційно готовий витратити їх на придбання інших компаній. У січні 2021-го купив австралійську Elevio за $15 млн. Тепер до підключення оператора в чат штучний інтелект Elevio за запитом намагається допомогти клієнтові вже готовими відповідями. Стартапом користуються сервіси з різних сфер, у тому числі маркетплейси, туроператори і служби доставки їжі.
  • Основний інвестор у цьому раунді (раунд С) – американський General Atlantic. У ньому також беруть участь поточні інвестори компанії Notion Capital, Project A і SEED Capital. Два віцепрезидента General Atlantic Том Хассі і Христина Канг увійдуть до ради директорів Dixa. Усього в компанії вісім інвесторів і девʼять членів ради директорів, за даними Pitchbook.

Контекст

Dixa c 2015 року розробляє CRM систему, яка обʼєднує спілкування в месенджерах типу Facebook Messenger і WhatsApp, поштою і телефоном в один інтерфейс. Крім двох офісів в Україні компанія наймає співробітників в Копенгагені, Лондоні, Нью-Йорку, Берліні, Тель-Авіві та Мельбурні.

Компанія не розкриває свої фінансові показники, вказуючи лише, що за минулий рік виручка виросла в два рази. За час існування Dixa залучила $155 млн. Останній раунд стартап залучив в лютому 2020 року, Notion Capital був у ролі головного інвестора.

В Україні подібний сервіс як частину комплексного CRM-рішення c 2002 року розробляє Terrasoft Ukraine, яка входить у групу компаній Creatio. Крім України, Creatio керує офісами в шести країнах і має близько 7000 клієнтів у 110. Глава компанії Катерина Костерева каже, що виручка Creatio в 2020 році «наближається до $100 млн». На світовому ринку головні конкуренти Dixa і Creatio – Oracle, Salesforce, SAP і Microsoft.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків