Польські перевізники планують поширити блокування руху вантажівок на пункт пропуску «Нижанковичі–Мальховіце», повідомляє Держприкодонслужба із посиланням на непідтверджену інформацію. Там електронна черга з вантажних автомобілів на виїзд з України зросла з 1300 до 2000 автомобілів.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Станом на 23 листопада польські перевізники блокують вʼїзд в Україну 4600 вантажних автомобілів на чотирьох пунктах пропуску.
- Зокрема, на перед ПП «Медика» на в’їзд в Україну черга з вантажівок налічує близько 1500 авто.
- За даними Wiadomosci Rolnicze Polska, у Медиці також триває протест польських фермерів. Спочатку вони планували заблокувати рух через кордон до суботи, але тепер заявляють, що блокада триватиме до 3 січня.
- Черга вантажних автомобілів на польській стороні ПП «Рава-Руська – Хребенне» становить 600 авто. У системі «еЧерга» наразі зареєстровано 1022 вантажівки.
- У напрямку в’їзду в Україну черга з вантажних автомобілів на польській стороні ПП «Краківець – Корчова» налічує понад 1700 одиниць.
- Перед пунктом пропуску «Дорогуск» накопичилося 800 вантажівок на вʼїзд, на виїзд очікує 100 транспортних засобів. У системі «еЧерга» зареєстровано 2239 транспортних засобів на виїзд з України.
Контекст
З 6 листопада перевізники з Польщі розпочали страйк на кордоні з Україною, заблокувавши три пункти пропуску для проїзду вантажного транспорту: «Корчова – Краковець», «Гребенне – Рава-Руська» та «Дорогуськ – Ягодин». Що означає перекриття трьох найбільших пунктів пропуску з Польщею для української економіки та чи можливо знайти компроміси з польськими мітингарями – читайте в редакційному матеріалі Forbes.
22 листопада представники польських перевізників вирішили продовжити блокаду пункту пропуску (ПП) «Ягодин – Дорогуськ» до 1 лютого 2024 року, написав один із лідерів польських перевізників Рафал Меклер.
Водночас Європейська Бізнес Асоціація (EBA) із посиланням на експрес-опитування серед 55 членських компаній проінформувала, що в середньому один день простою через страйк на польсько-українських пунктах пропуску вартує одній компанії втрат у розмірі близько 1 млн грн.
За оцінкою Федерації роботодавців, наразі економіка зазнала понад €400 млн збитків від блокування кордону, повідомив віцепрезидент Асоціації міжнародних автоперевізників Володимир Балін.
23 листопада блокування руху вантажівок почалось і перед пунктом пропуску «Медика», суміжному з українським ПП «Шегині».
Заступник міністра економіки – торговий представник України Тарас Качка повідомив, що Україна хоче розблокування експортних маршрутів через Польщу, перш ніж провести переговори з Варшавою та Єврокомісією стосовно припинення протестів польських перевізників. За його словами, блокування кордону придушує український бізнес.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.