Tesla планує налагодити виробництво шестимісної версії свого кросовера Model Y у Китаї з кінця 2025 року, пише Reuters із посиланням на джерела. Компанія Ілона Маска прагне підвищити привабливість свого найбільш продаваного, але застарілого електромобіля.
Tesla, колись безумовний лідер на ринку електромобілів, останнім часом стикається з посиленою конкуренцією, що призводить до втрати частки світового ринку.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Деталі
- Tesla попросила постачальників підготуватися до двозначного збільшення виробництва Model Y на гігафабриці в Шанхаї, повідомив один зі співрозмовників агентства.
- Поки що невідомо, як Tesla нарощуватиме виробництво на заводі, який планують розширити на 70 га за рахунок колишніх сільгоспземель.
- Tesla почала продажі Model Y у 2020 році і модернізує її в межах проєкту під назвою Juniper. Спочатку випуск пʼятимісного електромобіля планували на 2024 рік, але перенесли реліз на початок 2025 року, каже інший співрозмовник Reuters.
- Джерела зазначають, що Tesla продає семимісну Model Y у США, але тісний третій ряд робить її непопулярною в Китаї.
- Додавання шестимісного варіанта підкреслює прагнення Tesla посилити свої позиції щодо конкурентів у Китаї. На цьому ринку Model Y змагається з Onvo L60 від Nio і 7X від Zeekr.
- У США ж компанія віддає пріоритет технологіям безпілотного водіння і розробці роботаксі, зазначило агентство.
Контекст
Model Y – найбільш продаваний автомобіль у Китаї. За перше півріччя 2024-го Tesla продала понад 207 000 Model Y. На другому місці седан Seagull від китайської BYD.
Tesla розраховує, що її загальні продажі в Китаї збільшаться в третьому кварталі за рахунок покупців у невеликих містах. Хоча навесні цього року компанія почала звільняти персонал у КНР у рамках скорочення глобальної робочої сили на 10%. Продажі компанії також можуть зрости за рахунок впровадження в Китаї функції повного автономного водіння (Full Self-Driving), яке заплановано на кінець цього року.
Загалом Tesla зафіксувала друге поспіль квартальне падіння постачань. У квітні–червні компанія поставила на ринок 443 956 електромобілів – на 4,7% менше, ніж роком раніше.
Німецький автовиробник BMW у липні випередив Tesla за продажами і вперше очолив європейський ринок електромобілів. Досягти цього баварцям допомогли нові моделі i4 та iX1.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.