Категорія
Новини
Дата

Tesla почала приймати замовлення на шестимісний Model Y L у Китаї

1 хв читання

Tesla почала приймати в Китаї замовлення на електромобіль Model Y L – у ньому три ряди та шість місць замість пʼяти, пише Bloomberg. Таким чином американський виробник намагається відвоювати частку у конкурентів Li Auto та Huawei.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Деталі

  • Model Y L стартує від 339 000 юанів ($47 200) і стане доступним для клієнтів уже у вересні. 
  • Автомобіль на 15 см довший за стандартний Model Y і має третій ряд сидінь. Запас ходу становить 751 км, що майже відповідає спортивній п’ятимісній версії. За ціною новинка напряму змагатиметься з Li Auto L8 та Aito M8 від Huawei.
  • Продажі Tesla у Китаї останнім часом скорочуються: у липні поставки з шанхайського заводу знизилися, а внутрішні продажі впали на 12% рік до року. 
  • Ціна на новинку виглядає конкурентною в умовах перенасиченого ринку, зазначив аналітик Macquarie Capital Юджин Сяо.

Контекст

Китай залишається найважливішим ринком для Tesla на тлі спаду продажів у США та Європі. Але через торгові війни Трампа, регуляторні барʼєри і загострення конкуренції Tesla доведеться або радикально змінити стратегію, або поступитися лідерством на глобальному EV-ринку.

Tesla намагається втримати позиції на найбільшому ринку електромобілів у світі, де постійно з’являються нові моделі. Компанія робить ставку на розширення модельного ряду, компенсуючи відставання у впровадженні системи Full Self-Driving. 

Раніше цього місяця Tesla також презентувала в Китаї модернізований Model 3 із запасом ходу 830 км.

У другому кварталі виторг Tesla знизився на 12%, до $22,5 млрд, чистий прибуток впав на 16%, до $1,17 млрд. Компанія не змогла досягти очікувань аналітиків як за прибутком, так і за доходами. Падіння продажів досягло 16,6%, поставки впали на 14%, до 384 122 авто. 

Гендиректор Tesla Ілон Маск пояснив, що на результати впливає закінчення дії федеральних податкових пільг для покупців електромобілів у США, а також конкуренція з боку китайських виробників на ключових ринках – у Китаї та Європі.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні