Виробник електромобілів Tesla Inc. поетапно призупинятиме виробництво на своєму заводі у Шанхаї з кінця місяця до початку січня на тлі модернізації виробничої лінії та уповільнення споживчого попиту, пише Bloomberg. Напередодні стало відомо, що Tesla скоротить виробничі зміни на заводі вже в понеділок і відкладе приймання на роботу деяких нових співробітників.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Ключові факти
- За інформацією джерел, більшість робітників на складальних лініях Model Y та Model 3 не будуть потрібні в останній тиждень грудня, перебої з випуском Model Y можуть тривати до початку січня.
- За словами іншого джерела, виробництво седана Model 3 може бути знову призупинено під час китайського Нового року, що у 2023 році припадає на кінець січня, щоб забезпечити подальшу модернізацію та технічне обслуговування обладнання для оновленої версії моделі.
- Вчора агентство повідомляло, що завод працюватиме у дві зміни по 9,5 годин на день, порівнюючи з нинішніми двома змінами по 11,5 годин. Зміна у графіку запланована на понеділок, хоча, за словами джерел, до нього можуть бути внесені корективи.
- За даними інформаторів, коротші зміни призведуть до скорочення щомісячної заробітної плати виробничому персоналу.
- Раніше цього тижня Bloomberg писав, що Tesla планує цього місяця скоротити виробництво на заводі в Шанхаї з виробничих ліній Model Y та Model 3 приблизно на 20%.
- Крім того, за словами інших джерел, процес адаптації деяких нових співробітників було припинено. Деякі залучені на виробництві співробітники, які мали стати до роботи в листопаді, зокрема в акумуляторних майстернях Tesla та на конвеєрах зі збирання автомобілів, дістали від компанії інформацію про те, що дати початку їхньої роботи буде відкладено.
- Один з інформаторів повідомив, що рекрутер Tesla сказав співробітникам, щоб вони були готові розпочати роботу після китайського Нового року, який припадає на кінець січня, бо зараз немає гострої потреби в додаткових працівниках.
Контекст
Tesla в Китаї стикається з жорсткішою конкуренцією з боку місцевих виробників електромобілів на найбільшому у світі автомобільному ринку. Нещодавнє зниження цін та заохочувальні пропозиції сигналізували про те, що попит не встигає за зростанням пропозиції після того, як модернізація заводу збільшила потужність приблизно до 1 мільйона автомобілів на рік.
Днями Tesla навіть запропонувала субсидії в обсязі 6000 юанів ($860) клієнтам, які купують і отримують нові автомобілі цього місяця.
Китай відіграє ключову роль для Tesla, і подальше зростання на найбільшому у світі ринку електромобілів має вирішальне значення для досягнення мети.
Минулого місяця Tesla закрила свій флагманський виставковий зал у Китаї. Агентство Reuters повідомило у вересні, що Tesla розглядає можливість закриття деяких виставкових залів у розкішних торгових центрах у таких містах, як Пекін, після того, як відвідуваність впала на тлі COVID-обмежень.
За даними Китайської асоціації легкових автомобілів, за перші девʼять місяців 2022 року Tesla продала 318 151 автомобіль у Китаї, що на 55% більше, ніж роком раніше. Для порівняння: загальний продаж електромобілів та гібридів зріс на 113,2%.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.