Компанія Twitter ділитиметься доходом від реклами з деякими авторами контенту на додачу до існуючої системи монетизації. Про це йдеться у повідомленні на сайті компанії.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Ключові факти
- Twitter розширює пропозицію щодо монетизації для авторів контенту, додаючи до неї функцію розподілу доходів від реклами, йдеться на сайті соцмережі.
- Щоб стати учасником програми, потрібно виконати низку умов: мати підписку Twitter Blue або верифікацію; мати не менше 5 млн переглядів записів щомісяця протягом трьох місяців поспіль; мати обліковий запис на платіжній платформі Stripe.
- Компанія найближчим часом запустить процес подання заявок на отримання прибутків від реклами, зазначається у повідомленні. Програму Twitter планує розширити пізніше цього місяця, йдеться у повідомленні мережі в своєму акаунті.
- Функція буде доступна у всіх країнах, де працює платіжна платформа Stripe. Twitter вже розпочала роботу з першою групою авторів контенту, яка зможе приймати платежі.
Контекст
У квітні Twitter додала функцію монетизації. Вона дозволяє користувачам заробляти на контенті на своїй стрічці через запровадження платної підписки. Як заявляв власник компанії Ілон Маск, користувачі матимуть змогу отримувати гроші за свої тексти, фото та відео, опубліковані на платформі.
За його словами, мережа віддаватиме 97% прибутку авторам, які зароблять до $50 000, і 80% – тим, хто зароблятиме більше. Маск тоді заявляв, що найближчі 12 місяців мережа не утримуватиме свій відсоток з підписок.
У майбутньому авторам контенту стануть доступні опції створення листів-розсилок та іншого контенту, який можна монетизувати, додав Маск.
Послаблення модерації, контроверсійні пости і незвичний стиль управління власника Twitter Ілона Маска призвели до того, що соцмережа втратила близько 50% річного виторгу, який становив $5 млрд.
Річ не лише в тому, що бренди не хочуть бачити свою рекламу поруч із расистським чи дезінформаційним контентом. Twitter ще до приходу Маска критикували за відсутність інновацій у рекламних інструментах і за гірші рекламні пропозиції, ніж у Meta і TikTok.
Новий рекламний формат Twitter, який нині на стадії бета-тестування – це частина нової стратегії зосередження на відео. Більше про це читайте тут.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.