TikTok планує збільшити свій бізнес електронної комерції до $20 млрд, сконцентрується на розвитку у Південно-Східній Азії /Getty Images/Колаж Олександра Карасьова
Категорія
Новини
Дата

TikTok планує збільшити свій бізнес електронної комерції до $20 млрд, сконцентрується на розвитку у Південно-Східній Азії

Getty Images/Колаж Олександра Карасьова

TikTok, що належить ByteDance Ltd., прагне більш ніж у чотири рази збільшити розмір свого глобального бізнесу електронної комерції – до $20 млрд у цьому році, роблячи ставку на швидке зростання у Південно-Східній Азії, пише Bloomberg із посиланням на джерела.

Ключові факти

  • Торік валова вартість товарів, проданих через TikTok Shop, становила $4,4 млрд, сказали джерела.
  • TikTok робить ставку на такі ринки, як Індонезія, де інфлюенсери продають різні товари, від джинсів до губної помади, демонструючи їх у відео в прямому ефірі.
  • TikTok також працює над розширенням продажів у США та Європі, хоча ці ринки становлять невелику частину від мети у $20 млрд, кажуть інформатори. Компанія намагається захопити більшу частину арени онлайн-комерції вартістю $17 трлн, оскільки його основне джерело доходу – рекламний бізнес – сповільнюється під час економічного спаду.
  • Зусилля TikTok щодо розширення своєї електронної комерції в США наразі можуть здатися нелогічними, враховуючи загрози американських політиків повністю заборонити додаток з міркувань національної безпеки. Однак встановлення вигідних звʼязків з американськими продавцями та брендами може допомогти TikTok знайти союзників, коли він почне боротьбу у Вашингтоні та судах.

Контекст

ByteDance, заснована понад 10 років тому Чжаном Іміном та Лян Рубо, перетворилася на інтернет-лідера вартістю понад $200 млрд завдяки популярності платформ для коротких відео TikTok та Douyin. 

Хоча онлайн-шопінг не прижився в США та Європі, незважаючи на спроби Instagram та інших компаній, TikTok обґрунтовує прогнози на успіх свого китайського Douyin на батьківщині.

TikTok Shop дозволяє користувачам купувати товари, прокручуючи нескінченну стрічку коротких відеороликів та прямих трансляцій у своєму основному додатку для соціальних мереж, сподіваючись, що споживачі використовуватимуть його як альтернативу Amazon.com Inc. або Shopee Sea Ltd. 

Цей формат, у якому розвага поєднується з імпульсивними покупками, вже допоміг Douyin вирвати більшу частину споживчих витрат у Китаї у Alibaba Group Holding Ltd. та JD.com Inc., особливо після того, як правила ізоляції під час пандемії змусили людей проводити більше часу в інтернеті.

У 2021 році TikTok розпочав розгортання аналогічного сервісу для ринків, включаючи Індонезію, Вʼєтнам та Велику Британію. Незважаючи на те, що компанія відійшла від британського бізнесу, вона продовжує процвітати на арені Південно-Східної Азії, де зараз конкурують Lazada, Shopee та індонезійський стартап Tokopedia, що належать Alibaba.

TikTok Shop залишається невеликою частиною доходу ByteDance у розмірі $80 млрд. Для порівняння, Sea, найбільша інтернет-компанія Південно-Східної Азії, минулого року збільшила оборот електронної комерції на 18% – до $73,5 млрд.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні