Пройшов місяць після того, як Лінда Яккаріно заступила на посаду гендиректорки Twitter. Financial Times анонімно поговорив із працівниками компанії, щоб дізнатися стратегію досвідченої маркетологині для порятунку проблемної соцмережі. Forbes обрав головне з матеріалу
Нова гендиректорка Twitter Лінда Яккаріно планує запустити повноекранні рекламні відео зі звуком, які зʼявлятимуться під час скролінгу нової стрічки коротких відео, відмітили FT три джерела, які знайомі з ситуацією. Крім того, Яккаріно планує зустрітися з медійними партнерами, видавцями й агентами, щоб залучити на платформу більше зірок, політиків та інших творців контенту. Таким чином Twitter нібито має продавати більше реклами й приваблювати спонсорів та бренди.
Під час зборів міжнародної команди продажів Яккаріно заявила про важливість докласти усіх зусиль, щоб повернути довіру рекламників, розповіла FT людина, яка чула промову. Яккаріно наголосила, що робити це треба в особистому спілкуванні з брендами, а не сидячи в офісі.
«Я переконаний, що з Яккаріно у них одразу буде кращий рекламний продукт, – вважає Лу Паскаліс, ветеран рекламного бізнесу та гендиректор AJL Advisory. – Проблема у модерації контенту, який існує у двох площинах: для всіх та для Ілона Маска. Сподіваюся, що Лінда створить буферну зону між тим, що робить він, і безпечним для брендів середовищем у Twitter».
Послаблення модерації, контроверсійні пости та незвичний стиль управління власника Twitter Ілона Маска призвели до того, що соцмережа втратила близько 50% річного виторгу, який становив $5 млрд.
Справа не лише в тому, що бренди не хочуть бачити свою рекламу поруч із расистським чи дезінформаційним контентом. Twitter ще до приходу Маска критикували за відсутність інновацій в рекламних інструментах і за гірші рекламні пропозиції, ніж у Meta та TikTok.
Новий рекламний формат Twitter, який нині на стадії бета-тестування, – це частина нової стратегії зосередження на відео. Цього року компанія вже запустила можливість завантаження довших відео, а минулого тижня відкрила стрічку коротких відео а-ля TikTok.
«Оксамитовий молот»
За свою завзятість у веденні перемовин у рекламній індустрії Яккаріно назвали «оксамитовим молотом». Вона вже продемонструвала свої переговорні здібності. Вона домовилася з Маском про відновлення рекламної, продажної та партнерської команд, відмітили FT дві людини, які знайомі з планами гендиректорки Twitter. Це була одна з умов її роботи в компанії.
На вже згаданих зборах Яккаріно сказала, що хоче більше співпрацювати зі ЗМІ та планує представити своє бачення у Twitter Spaces, аудіоплатформі мережі, у перший тиждень серпня. Яккаріно й Маск повідомили інвесторам, що вона планує спростити торгівлю у Twitter.
У довготривалій перспективі платформа розглядає можливість застосувати генеративний ШІ у рекламі, щоб швидко створювати, тестувати та вдосконалювати рекламні кампанії. Google і Meta вже випробовують таке використання ШІ.
З приходом Яккаріно Twitter відновила виплати Google Cloud після того, як Маск їх зупинив заради економії. Крім того, гендиректорка веде перемовини з Google про рекламу й доступ до деяких даних Twitter, як і з Amazon, Salesforce та IBM.
Головним завданням для Яккаріно залишається переконати бренди, що їхня реклама у Twitter не буде зʼявлятися поряд зі шкідливими матеріалами, але й одночасно зберегти вільний підхід Маска до модерації. Як відомо, саме через це багато рекламодавців пішли з платформи.
Між листопадом 2022-го та травнем 2023-го 60 зі 100 американських рекламодавців зупинили свою рекламу в Twitter принаймні на місяць, за даними Sensor Tower. 17 із них вже відновили її. Представники багатьох брендів вважають, що призначення Яккаріно – це порятунок для Twitter. Одна голова великого рекламного агентства сказала, що одразу пішла на контакт із новою гендиректоркою.
Інші зберігають свій скептицизм. Дві великі корпорації повідомили, що не поспішають повертатися у Twitter через занепокоєння поведінкою Маска.
«Якщо Twitter та Яккаріно до кінця 2024-го не зроблять крутий поворот зі шляху, яким нині рухається компанія, на них чекатиме небезпечна дорога у прірву», – сказав FT гендиректор однієї рекламної групи.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.