Керівництво Twitter наприкінці минулого року розпочало обговорення нового способу монетизації соцмережі, пише The New York Times. Ідеться про продаж користувачам нікнеймів за аналогією з Telegram.
Ключові факти
- Нікнейми планують продавати на аукціонах, зазначає видання. Користувачі сервісу мікроблогів, що беруть участь у них, зможуть робити ставки. Передбачається, що продаж нікнеймів з аукціону дозволить Twitter збільшити виторг.
- Видання зазначає, що цінність мають лише унікальні нікнейми на кшталт назв брендів або імен відомих персон.
- Twitter зможе непогано заробити на їхньому продажу. Багато компаній готові викласти за унікальний нікнейм кілька тисяч доларів, зазначає NYT.
Контекст
Восени 2022 року Telegram запустив Fragment – платформу для продажу нікнеймів для месенджера. Виставлені на аукціон вільні ніки продаються за Toncoin (TON).
Правила, що діють у Twitter, виключають можливість продажу нікнеймів. Ними у сервісі мікроблогів торгують лише хакери. У 2020 році в США було заарештовано ініціатора найбільшої в історії Twitter кібератаки. Вона мала на меті «викрадення» профілів з короткими назвами з метою їх подальшого перепродажу.
Масове скорочення робочих місць, добровільне звільнення співробітників та втеча рекламодавців – такий результат перших місяців роботи Twitter під керівництвом Ілона Маска. Новий власник наразі шукає різні способи збільшити прибуток компанії. Зокрема, Twitter планує розширити кількість політичної реклами.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.