Керівництво Twitter наприкінці минулого року розпочало обговорення нового способу монетизації соцмережі, пише The New York Times. Ідеться про продаж користувачам нікнеймів за аналогією з Telegram.
Ключові факти
- Нікнейми планують продавати на аукціонах, зазначає видання. Користувачі сервісу мікроблогів, що беруть участь у них, зможуть робити ставки. Передбачається, що продаж нікнеймів з аукціону дозволить Twitter збільшити виторг.
- Видання зазначає, що цінність мають лише унікальні нікнейми на кшталт назв брендів або імен відомих персон.
- Twitter зможе непогано заробити на їхньому продажу. Багато компаній готові викласти за унікальний нікнейм кілька тисяч доларів, зазначає NYT.
Контекст
Восени 2022 року Telegram запустив Fragment – платформу для продажу нікнеймів для месенджера. Виставлені на аукціон вільні ніки продаються за Toncoin (TON).
Правила, що діють у Twitter, виключають можливість продажу нікнеймів. Ними у сервісі мікроблогів торгують лише хакери. У 2020 році в США було заарештовано ініціатора найбільшої в історії Twitter кібератаки. Вона мала на меті «викрадення» профілів з короткими назвами з метою їх подальшого перепродажу.
Масове скорочення робочих місць, добровільне звільнення співробітників та втеча рекламодавців – такий результат перших місяців роботи Twitter під керівництвом Ілона Маска. Новий власник наразі шукає різні способи збільшити прибуток компанії. Зокрема, Twitter планує розширити кількість політичної реклами.
![Засновники Twitter зареєструвались на Mastodon. До неї тікає все більше користувачів соцмережі Маска](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/1/4d/bce7a9c1-5f4dbeb88688b765f598432d120ee4d1.jpg?v=6256_2)
![Twitter повертає політичну рекламу. Це підтримка свободи слова чи відчайдушна спроба не піти на дно? Оцінка Washington Post /Фото Колаж Анна Наконечна](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/9/85/6385a10f-58ce86e20bcf16e6747cc63835f40859.jpg?v=9059_3)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.