Керівництво Twitter наприкінці минулого року розпочало обговорення нового способу монетизації соцмережі, пише The New York Times. Ідеться про продаж користувачам нікнеймів за аналогією з Telegram.
Головні матеріали Forbes Ukraine. Раз на тиждень на вашій пошті.
Ключові факти
- Нікнейми планують продавати на аукціонах, зазначає видання. Користувачі сервісу мікроблогів, що беруть участь у них, зможуть робити ставки. Передбачається, що продаж нікнеймів з аукціону дозволить Twitter збільшити виторг.
- Видання зазначає, що цінність мають лише унікальні нікнейми на кшталт назв брендів або імен відомих персон.
- Twitter зможе непогано заробити на їхньому продажу. Багато компаній готові викласти за унікальний нікнейм кілька тисяч доларів, зазначає NYT.
Контекст
Восени 2022 року Telegram запустив Fragment – платформу для продажу нікнеймів для месенджера. Виставлені на аукціон вільні ніки продаються за Toncoin (TON).
Правила, що діють у Twitter, виключають можливість продажу нікнеймів. Ними у сервісі мікроблогів торгують лише хакери. У 2020 році в США було заарештовано ініціатора найбільшої в історії Twitter кібератаки. Вона мала на меті «викрадення» профілів з короткими назвами з метою їх подальшого перепродажу.
Масове скорочення робочих місць, добровільне звільнення співробітників та втеча рекламодавців – такий результат перших місяців роботи Twitter під керівництвом Ілона Маска. Новий власник наразі шукає різні способи збільшити прибуток компанії. Зокрема, Twitter планує розширити кількість політичної реклами.

