Twitter відновлює політичну рекламу на платформі /Колаж Анна Наконечна
Категорія
Новини
Дата

Twitter відновлює політичну рекламу на платформі

1 хв читання

Колаж Анна Наконечна

Twitter Inc розширить кількість типів політичної реклами, дозволених на платформі, оскільки компанія, яка належить Ілону Маску, прагне збільшити прибутки, пише Reuters. Агентство зазначає, що це є порушенням глобальної заборони на політичну рекламу 2019 року.

Ключові факти

  • Компанія також послабить свою рекламну політику, і надалі приведе її у відповідність «з політикою телебачення та інших засобів масової інформації».
  • Twitter заборонив політичну рекламу у 2019 році після того, як він та інші соціальні мережі, такі як Facebook, зіткнулися з критикою за те, що дозволили дезінформації про вибори поширюватись через свої сервіси. 
  • З того часу, як Маск придбав Twitter наприкінці жовтня, корпоративні рекламодавці пішли з платформи через те, що генеральний директор Tesla звільнив тисячі співробітників і поспішив з платною функцією перевірки, в результаті якої шахраї видавали себе за корпорації в Twitter.
  • Минулого місяця Маск захищав свої заходи щодо серйозного скорочення витрат і казав, що Twitter зіткнувся з «негативним грошовим потоком», який оцінюється у $3 млрд наступного року.

Контекст

Капітал Маска почав зменшуватися після придбання соцмережі Twitter за $44 млрд

Масове скорочення робочих місць, добровільне звільнення співробітників та втеча рекламодавців – такий результат першого місяця роботи Twitter під керівництвом Маска. Непродумане поглинання соцмережі вже негативно впливає на найвідоміший актив Маска та головне джерело його багатства – Tesla. Акції компанії падають, а спостерігачі ставлять під сумнів оповитий легендами статус Маска як геніального підприємця.

Маск очолив рейтинг мільярдерів у 2021 році, витіснивши з першого місця засновника Amazon Джефа Безоса. Восени того ж року Маск став найбагатшою людиною в історії рейтингу журналу Forbes.

Напередодні генеральний директор Twitter Маск запустив опитування на платформі соціальних мереж щодо того, чи має він піти з посади голови компанії, додавши, що дотримуватиметься результатів опитування, пише Reuters. У підсумку 57,5% користувачів проголосували за відставку Маска.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні