Twitter Inc розширить кількість типів політичної реклами, дозволених на платформі, оскільки компанія, яка належить Ілону Маску, прагне збільшити прибутки, пише Reuters. Агентство зазначає, що це є порушенням глобальної заборони на політичну рекламу 2019 року.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Компанія також послабить свою рекламну політику, і надалі приведе її у відповідність «з політикою телебачення та інших засобів масової інформації».
- Twitter заборонив політичну рекламу у 2019 році після того, як він та інші соціальні мережі, такі як Facebook, зіткнулися з критикою за те, що дозволили дезінформації про вибори поширюватись через свої сервіси.
- З того часу, як Маск придбав Twitter наприкінці жовтня, корпоративні рекламодавці пішли з платформи через те, що генеральний директор Tesla звільнив тисячі співробітників і поспішив з платною функцією перевірки, в результаті якої шахраї видавали себе за корпорації в Twitter.
- Минулого місяця Маск захищав свої заходи щодо серйозного скорочення витрат і казав, що Twitter зіткнувся з «негативним грошовим потоком», який оцінюється у $3 млрд наступного року.
Контекст
Капітал Маска почав зменшуватися після придбання соцмережі Twitter за $44 млрд.
Масове скорочення робочих місць, добровільне звільнення співробітників та втеча рекламодавців – такий результат першого місяця роботи Twitter під керівництвом Маска. Непродумане поглинання соцмережі вже негативно впливає на найвідоміший актив Маска та головне джерело його багатства – Tesla. Акції компанії падають, а спостерігачі ставлять під сумнів оповитий легендами статус Маска як геніального підприємця.
Маск очолив рейтинг мільярдерів у 2021 році, витіснивши з першого місця засновника Amazon Джефа Безоса. Восени того ж року Маск став найбагатшою людиною в історії рейтингу журналу Forbes.
Напередодні генеральний директор Twitter Маск запустив опитування на платформі соціальних мереж щодо того, чи має він піти з посади голови компанії, додавши, що дотримуватиметься результатів опитування, пише Reuters. У підсумку 57,5% користувачів проголосували за відставку Маска.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.