Twitter відновлює політичну рекламу на платформі /Колаж Анна Наконечна
Категорія
Новини
Дата

Twitter відновлює політичну рекламу на платформі

1 хв читання

Колаж Анна Наконечна

Twitter Inc розширить кількість типів політичної реклами, дозволених на платформі, оскільки компанія, яка належить Ілону Маску, прагне збільшити прибутки, пише Reuters. Агентство зазначає, що це є порушенням глобальної заборони на політичну рекламу 2019 року.

Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго». 

Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!

Ключові факти

  • Компанія також послабить свою рекламну політику, і надалі приведе її у відповідність «з політикою телебачення та інших засобів масової інформації».
  • Twitter заборонив політичну рекламу у 2019 році після того, як він та інші соціальні мережі, такі як Facebook, зіткнулися з критикою за те, що дозволили дезінформації про вибори поширюватись через свої сервіси. 
  • З того часу, як Маск придбав Twitter наприкінці жовтня, корпоративні рекламодавці пішли з платформи через те, що генеральний директор Tesla звільнив тисячі співробітників і поспішив з платною функцією перевірки, в результаті якої шахраї видавали себе за корпорації в Twitter.
  • Минулого місяця Маск захищав свої заходи щодо серйозного скорочення витрат і казав, що Twitter зіткнувся з «негативним грошовим потоком», який оцінюється у $3 млрд наступного року.

Контекст

Капітал Маска почав зменшуватися після придбання соцмережі Twitter за $44 млрд

Масове скорочення робочих місць, добровільне звільнення співробітників та втеча рекламодавців – такий результат першого місяця роботи Twitter під керівництвом Маска. Непродумане поглинання соцмережі вже негативно впливає на найвідоміший актив Маска та головне джерело його багатства – Tesla. Акції компанії падають, а спостерігачі ставлять під сумнів оповитий легендами статус Маска як геніального підприємця.

Маск очолив рейтинг мільярдерів у 2021 році, витіснивши з першого місця засновника Amazon Джефа Безоса. Восени того ж року Маск став найбагатшою людиною в історії рейтингу журналу Forbes.

Напередодні генеральний директор Twitter Маск запустив опитування на платформі соціальних мереж щодо того, чи має він піти з посади голови компанії, додавши, що дотримуватиметься результатів опитування, пише Reuters. У підсумку 57,5% користувачів проголосували за відставку Маска.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд