Twitter повертає політичну рекламу. Це підтримка свободи слова чи відчайдушна спроба не піти на дно? Оцінка Washington Post /Колаж Анна Наконечна
Категорія
Компанії
Дата

Twitter повертає політичну рекламу. Це підтримка свободи слова чи відчайдушна спроба не піти на дно? Оцінка Washington Post

2 хв читання

Колаж Анна Наконечна

Одна із політик Джека Дорсі скоро буде у минулому. За повідомленням Washington Post, Twitter більше не буде вільною від політичної реклами зоною. Forbes обрав ключові деталі із матеріалу.

У Twitter повідомили, що скасовує свою заборону на платну політичну рекламу, тому кандидати та політичні групи зможуть поширювати свій агітаційний контент на платформі.

«Ми вважаємо, що реклама на підтримку тих чи інших ініціатив може сприяти публічним обговоренням про важливі теми…Ми також плануємо розширити дозволену політичну рекламу у найближчі тижні», – твітнула компанія.

В другому твіті компанія уточнила, що спершу переконається, що її підхід «до схвалення контенту захищає людей на платформі».

Нагадаємо, що політичну рекламу у 2019-му заборонив тодішній гендиректор Джек Дорсі, сказавши, що політичні оголошення «треба заслужити, а не купувати».

Компанія оголосила про такі зміни і пообіцяла «поділитися деталями», але жодних пояснень такої зміни політики не було. У Twitter не відповіли на прохання прокоментувати зміни.

Twitter повертає політичну рекламу.

Радикальні зміни – це вже норма для Маскового Twitter:

  • Маск нещодавно повідомив, що штат компанії нині налічує трохи більше 2000 співробітників – на початку 2022-го їх було 7500.
  • Маск скасував політику боротьби із дезінформацією про ковід.
  • Після приходу Маска у кілька разів виросла кількість ненависницьких постів, зокрема расистського і антисемітського характеру.
  • Маск провалив запуск свого першого великого продукту, платної блакитної галочки для всіх, і поставив цю послугу на паузу.

Наздогнати Google і Facebook

В питанні реклами Twitter завжди відставав від Google чи Facebook, але незабаром розпочнеться передвиборча рекламна кампанія перед президентськими виборами в США, тому скасування заборони на політичну рекламу може скоротити цей розрив.

Варто зазначити, що політична реклама становила невелику частину загального доходу Twitter від реклами. На момент запровадження заборони головний фінансовий директор компанії повідомив, що політична реклама принесла компанії приблизно $3 млн доходу. Це крапля в морі у порівнянні із кількамільярдними доходами платформи від реклами.

Проте багато рекламодавців призупинили свою рекламу у соцмережі після приходу Маска, пославшись на занепокоєння через нового власника, новий дозволений контент і масові звільнення у компанії. Тому це, певно, спосіб компенсувати втрати.

Деякі цифрові стратеги у захваті від нового оголошення Twitter, проте вони кажуть, що рано ще говорити про те, наскільки великим гравцем буде платформа під час президентської рекламної кампанії.

«Звісно, вибір – це завжди добре», – вважає цифровий стратег республіканців Ерік Вілсон. Він зазначив, що спеціалістам його профілю треба буде наново пізнати Twitter, бо їхні дані про рекламні інструменти платформи застарілі.

Більш ніж імовірно, що частина грошей на політичні рекламні кампанії піде і на рекламу в Twitter, якщо тільки журналісти продовжать використовувати платформу.

«Ми знаємо, що виборці не такі активні у Twitter, як у Facebook чи Instagram, – продовжує Вілсон. – Але на цій платформі теж важливо формувати політичні наративи». 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд