Категорія
Новини
Дата

У monobank розказали, скільки eSim продали через збій у роботі «Київстару»

monobank продав 1000 eSim через збій у мобільного оператора «Київстар». Про це Forbes розказав співзасновник банку Олег Гороховський.  

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти 

  • monobank оформив 1000 eSim у своєму додатку. Через великий попит цей сервіс необанку «ліг», написав Гороховський у своєму Telegram. 
  • «Написав про наш eSIM, але дарма. Наш сервіс вже вклали. Тепер усе довго. Величезна черга», – йдеться у пості банкіра. 
  • У черзі на оформлення eSim перебуває ще 5000 користувачів, розповів Гороховський Forbes. 

Контекст 

Зранку, 12 грудня, абоненти мобільного оператора «Київстар» з усієї України не можуть скористатися послугами мобільного звʼязку та доступом в інтернет через масштабний збій. У компанії заявили про технічні проблеми. Через збій також не працює Нацроумінг.

Крім того, є повідомлення про те, що не працює й домашній інтернет від «Київстару». Також «лежить» офіційний сайт компанії.

У мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступ в інтернет у частини абонентської бази, повідомила пресслужба «Київстару».

За словами віцепремʼєра Олександра Кубракова, «Київстар» відновить роботу за кілька годин. 

Причиною технічного збою у роботі оператора стала хакерська атака, повідомили Forbes у пресслужбі компанії. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні