Категорія
Новини
Дата

У monobank розказали, скільки eSim продали через збій у роботі «Київстару»

monobank продав 1000 eSim через збій у мобільного оператора «Київстар». Про це Forbes розказав співзасновник банку Олег Гороховський.  

📲 45 секунд – на один пост, 20 хвилин на день, щоб дізнатися головні економічні та бізнесові новини. Підписуйтеся на Telegram-канал Forbes Ukraine, щоб економити час.

Ключові факти 

  • monobank оформив 1000 eSim у своєму додатку. Через великий попит цей сервіс необанку «ліг», написав Гороховський у своєму Telegram. 
  • «Написав про наш eSIM, але дарма. Наш сервіс вже вклали. Тепер усе довго. Величезна черга», – йдеться у пості банкіра. 
  • У черзі на оформлення eSim перебуває ще 5000 користувачів, розповів Гороховський Forbes. 

Контекст 

Зранку, 12 грудня, абоненти мобільного оператора «Київстар» з усієї України не можуть скористатися послугами мобільного звʼязку та доступом в інтернет через масштабний збій. У компанії заявили про технічні проблеми. Через збій також не працює Нацроумінг.

Крім того, є повідомлення про те, що не працює й домашній інтернет від «Київстару». Також «лежить» офіційний сайт компанії.

У мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступ в інтернет у частини абонентської бази, повідомила пресслужба «Київстару».

За словами віцепремʼєра Олександра Кубракова, «Київстар» відновить роботу за кілька годин. 

Причиною технічного збою у роботі оператора стала хакерська атака, повідомили Forbes у пресслужбі компанії. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні