«Укрзалізниця» тимчасово призупинила продаж квитків через офіційний сайт і мобільний застосунок, а також роботу онлайн-сервісів і служби підтримки через технічний збій у системі інтернет-провайдера. Про це Forbes Ukraine повідомили в пресслужбі компанії. Доповнено в 14:03. Компанія повідомила про відновлення роботи онлайн-сервісів.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Деталі
- Наразі в «Укрзалізниці» працюють над усуненням проблеми та обіцяють найближчим часом відновити роботу всіх сервісів.
- Квитки на поїзди доступні для придбання в касах вокзалів, повідомили в УЗ.
Контекст
23 березня 2025 року масштабна кібератака на сервери «Укрзалізниці» унеможливила онлайн-покупку квитків через сайт і мобільний застосунок для тисяч українців. Наступного дня голова правління Олександр Перцовський у Facebook охарактеризував атаку як безпрецедентну, цілеспрямовану та технічно складну, зазначивши, що рух поїздів залишився безперебійним.
27 березня «Укрзалізниця» відновила продаж і повернення квитків через резервну онлайн-систему. А вже 29 березня пресслужба компанії повідомила про повну стабілізацію онлайн-сервісів і відсутність черг біля кас на вокзалах.
Згідно зі звітом за 2024 рік, «Укрзалізниця» перевезла 23,3 млн пасажирів, із яких 86% придбали квитки онлайн.

- Категорія
- Новини
- Дата

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.