Категорія
Новини
Дата

«Укрзалізниця» відновила роботу онлайн-сервісів після збою (доповнено)

1 хв читання

«Укрзалізниця» тимчасово призупинила продаж квитків через офіційний сайт і мобільний застосунок, а також роботу онлайн-сервісів і служби підтримки через технічний збій у системі інтернет-провайдера. Про це Forbes Ukraine повідомили в пресслужбі компанії. Доповнено в 14:03. Компанія повідомила про відновлення роботи онлайн-сервісів.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Деталі

  • Наразі в «Укрзалізниці» працюють над усуненням проблеми та обіцяють найближчим часом відновити роботу всіх сервісів.
  • Квитки на поїзди доступні для придбання в касах вокзалів, повідомили в УЗ.

Контекст

23 березня 2025 року масштабна кібератака на сервери «Укрзалізниці» унеможливила онлайн-покупку квитків через сайт і мобільний застосунок для тисяч українців. Наступного дня голова правління Олександр Перцовський у Facebook охарактеризував атаку як безпрецедентну, цілеспрямовану та технічно складну, зазначивши, що рух поїздів залишився безперебійним.

27 березня «Укрзалізниця» відновила продаж і повернення квитків через резервну онлайн-систему. А вже 29 березня пресслужба компанії повідомила про повну стабілізацію онлайн-сервісів і відсутність черг біля кас на вокзалах.

Згідно зі звітом за 2024 рік, «Укрзалізниця» перевезла 23,3 млн пасажирів, із яких 86% придбали квитки онлайн.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні