«Укрзалізниця» повернула до роботи кілька сервісів після масштабної кібератаки, що сталася наприкінці березня. Про це повідомила пресслужба компанії 1 квітня.
Отримуйте інсайти, що дають перевагу: підпишіться на Forbes Digital та завжди будьте на крок попереду у світі бізнесу.
Від 49 грн на місяць!
Деталі
- Зазначається, що налагоджено інтеграцію з «Армія+», щоб військові могли купувати квитки зі спецрезерву, та повернуто функції моніторингу й автовикупу квитків у застосунку і на сайті.
- Користувачі знову можуть проходити верифікацію через «Дія.Підпис» для популярних міжнародних рейсів. За даними перевізника, уже працює понад 90% пасажирських онлайн-сервісів.
- Найближчим часом планують запустити портал додаткових послуг і програму лояльності, а також завершити відновлення відображення квитків, що зникли з акаунтів через атаку.
- Вантажні сервіси «Укрзалізниця» має намір відновити на початку квітня. Поки що всі документи для перевезення вантажів оформлюють у паперовій формі.
Контекст
23 березня 2025 року масштабна кібератака на сервери «Укрзалізниці» унеможливила онлайн-покупку квитків через сайт і додаток для тисяч українців. Наступного дня голова правління Олександр Перцовський у Facebook назвав атаку безпрецедентною, спрямованою та технічно складною, підкресливши, що рух поїздів не постраждав. «Держспецзв’язку» повідомила Forbes, що розслідування триває за участю CERT.UA. Докладніше – за посиланням.
27 березня «Укрзалізниця» запустила резервну систему для продажу та повернення квитків онлайн. А 29 березня пресслужба компанії заявила про стабілізацію онлайн-сервісів і зникнення черг біля кас на вокзалах.
Згідно зі звітом за 2024 рік, «Укрзалізниця» перевезла 23,3 млн пасажирів, із них 86% купили квитки через інтернет.

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.