Категорія
Новини
Дата

Uber продав свою частку в російській групі «Яндекс.Таксі» за $700 млн

1 хв читання

Американська компанія Uber продала російській «Яндекс» свою частку в групі компаній «Яндекс.Таксі» за $702,5 млн. Про це йдеться в повідомленні «Яндекса».

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти

  • Після схвалення угоди регуляторами російська компанія викупила 29,98% у спільному з Uber підприємстві MLU B.V. Таким чином, «Яндекс» стане єдиним власником групи, до якої входять сервіси замовлення таксі, каршерингу та оренди самокатів. 
  • У компанії заявили, що угода не вплине на роботу сервісів для користувачів та партнерів.
  • Угоду здійснили шляхом домовленостей, а не реалізації кол-опціону, який припускав викуп частки у Uber до вересня 2023 року за $1,8–2 млрд.

Контекст

З 2018 року зареєстрована в Нідерландах MLU B.V. керувала спільним таксі-бізнесом під брендами «Яндекс Go» та Yango, а також під брендом Uber у РФ та країнах СНД.

У 2021 році «Яндекс» викупив у Uber частки в компаніях «Яндекс.Еда», «Лавка», «Доставка» та своєму безпілотному підрозділі за $1 млрд, а також 4,5% акцій спільного підприємства. В результаті частка «Яндекса» в MLU досягла близько 71%.

Після початку повномасштабного вторгення РФ в Україну Uber заявив про намір прискорити продаж своєї частки.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні