Американська компанія Uber продала російській «Яндекс» свою частку в групі компаній «Яндекс.Таксі» за $702,5 млн. Про це йдеться в повідомленні «Яндекса».
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Ключові факти
- Після схвалення угоди регуляторами російська компанія викупила 29,98% у спільному з Uber підприємстві MLU B.V. Таким чином, «Яндекс» стане єдиним власником групи, до якої входять сервіси замовлення таксі, каршерингу та оренди самокатів.
- У компанії заявили, що угода не вплине на роботу сервісів для користувачів та партнерів.
- Угоду здійснили шляхом домовленостей, а не реалізації кол-опціону, який припускав викуп частки у Uber до вересня 2023 року за $1,8–2 млрд.
Контекст
З 2018 року зареєстрована в Нідерландах MLU B.V. керувала спільним таксі-бізнесом під брендами «Яндекс Go» та Yango, а також під брендом Uber у РФ та країнах СНД.
У 2021 році «Яндекс» викупив у Uber частки в компаніях «Яндекс.Еда», «Лавка», «Доставка» та своєму безпілотному підрозділі за $1 млрд, а також 4,5% акцій спільного підприємства. В результаті частка «Яндекса» в MLU досягла близько 71%.
Після початку повномасштабного вторгення РФ в Україну Uber заявив про намір прискорити продаж своєї частки.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.