Категорія
Новини
Дата

Українська «Фармак» купила польську фармкомпанію Symphar

2 хв читання

Міжнародний офіс «Фармак» закрив угоду з придбання польської Symphar, ставши 100% власником фармкомпанії, йдеться у пресрелізі «Фармак». Це придбання – частина реалізації стратегії міжнародної експансії, зазначила компанія.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • З цим придбанням «Фармак» збільшує частку ринку та зміцнює позицію у сегментах діабетології, нервової системи та жіночого здоров’я в ЄС, зазначила компанія.
  • Придбаний бізнес повністю відповідає вимогам законодавства та високим етичним і корпоративним стандартам «Фармак». Закриття відбулося після виконання умов угоди та відповідних регуляторних процедур, йдеться у пресрелізі.
  • Інвестиційно-банківська компанія FinPoint виступила ексклюзивним фінансовим радником «Фармак» щодо цього придбання. Фінансовим радником продавця була Swiss Merchant Corporation SA, швейцарська інвестиційно-консалтингова компанія.

Контекст

У 2016 році український фармвиробник «Фармак» відкрив представництво в Польщі, придбавши локальну компанію «Норд Фарм». З того часу «Фармак» доповнює існуючий портфель у Польщі власними лікарськими засобами. Наразі до його числа входять понад 15 лікарських препаратів: від застуди, болю, алергії, при цукровому діабеті, для нормалізації травлення, а також діагностики.

У червні минулого року «Фармак» увійшла до списків польської програми реімбурсації з лікарськими засобами в сегментах діабетології, алергології та ревматології. А також компанія посилила присутність власних безрецептурних лікарських засобів у аптечних мережах Польщі.

У липні минулого року «Фармак» придбала маркетингові фармацевтичні компанії у Чехії та Словаччині разом з правами інтелектуальної власності та торговими марками. «Фармак» обрала придбання маркетингових компаній з огляду на швидкість виходу на ринки цих країн: компанії мають маркетингові служби, співпрацюють з найбільшими аптечними мережами та ключовими дистриб’юторами лікарських засобів в обох країнах, пояснили у «Фармак».

Symphar – польська фармацевтична маркетингова компанія з офісом у Варшаві. Її команда з 90 професіоналів працює з понад 50 продуктами у галузях діабетології, гінекології, психіатрії та неврології. У 2023 році Symphar досягла доходу у понад €22 млн у результаті тривалого періоду стабільного та прибуткового зростання.

«Фармак» займається дослідженням і розробкою, виробництвом, глобальними продажами та маркетинг генеричних лікарських засобів. Компанія має виробничі та R&D потужності в Україні та Іспанії. У «Фармак» 10 комерційних офісів в різних регіонах світу, включаючи Україну, Польщу, Чехію, Словаччину, Центральну Азію, Азіатсько-Тихоокеанський регіон, Близький Схід та Західну Європу.

«Фармак» займає близько 6% українського ринку та експортує продукцію у понад 50 країн світу, зокрема ЄС, Азії, Центральної та Південної Америки та Близького Сходу. Виручка «Фармак» за підсумками 2023 року перевищила 9,6 млрд грн (7,7 млрд грн у 2022 році), за даними YouControl. Власниця фармкомпанії «Фармак» – учасниця глобального списку Forbes «50 за 50»Філя Жебровська.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд