Український виробник кормів для котів і собак Kormotech розширить виробництво у литовському місті Кедайняй. Компанія інвестує понад €60 млн в чотири черги виробництва, які будуть введені в експлуатацію протягом 2025–2028 років, йдеться у пресрелізі компанії.
Ключові факти
- Kormotech запустив свій перший закордонний завод у м. Кедайняй у 2020 році. На виробництві вологих кормів потужністю понад 20 000 т на рік працює понад 170 фахівців з України та Литви.
- Компанія заявляє, що розширення виробництва подвоїть чисельність персоналу в Литві, додавши 200 нових робочих місць за пʼять років.
- Kormotech планує запустити першу нову виробничу лінію до 2025 року, додаючи по лінії щороку, поки чотири виробничі черги не будуть запущені повністю в 2028 році. В міру прогресу проєкту розширення компанія буде зацікавлена в пошуку кваліфікованих інженерів, технологів та інших вузькоспеціалізованих фахівців як в Україні, так і в Литві.
- Керівництво компанії називає Литву «другим домашнім ринком». «Наш успішний досвід будівництва і роботи в Литві, сприятливі умови у вільній економічній зоні, підтримка Invest Lithuania та наша добре налагоджена мережа партнерів і постачальників і привели нас до рішення розширити підприємство», – сказав Ростислав Вовк, СЕО і співвласник Kormotech.
Контекст
Наразі в компанії працюють близько 1300 співробітників у пʼяти країнах – Україні, Литві, Польщі, Румунії, США.
В Україні Kormotech також розширює виробничі потужності. Протягом 2022–2023 років компанія інвестувала близько $14 млн, щоб модернізувати виробництво сухих кормів та розширити виробництво вологих майже на 70%.
Kormotech з 2003 року виробляє харчування для котів і собак під брендами Optimeal, CLUB 4 PAWS, «Гав!», «Мяу!». Компанія має виробничі потужності в Україні та ЄС.
Асортимент налічує понад 650 позицій. Kormotech реалізує у 40 країнах світу продукцію брендів та власних торгових марок партнерів.
За воєнний рік український виробник кормів для тварин «Кормотех» збільшив виторг зі $110 млн до $124 млн. Зростати допоміг експорт, який підскочив майже на чверть. Непересічний результат, особливо враховуючи, що компанія пішла з ринку Білорусі, на який припадало до 15% закордонних продажів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.