Український додаток для обміну почуттями Obimy до вересня планує залучити $4 млн інвестицій на seed-раунді. Перші $50 000 у квітні інвестував американський фонд Goodwater Capital, що вкладався в Spotify та Facebook. Тоді оцінку зафіксували на рівні $20 млн. Про це Forbes розповів засновник Obimy Женя Засуцький.
Ключові факти
- Додаток Obimy дозволяє ділитися різними жестами й почуттями на відстані. Користувач натискає на аватар свого друга й відправляє йому на вибір одну з дій: обійняти, поцілувати, вкусити тощо.
- «Ми відкрили раунд з оцінкою $20 млн і залучили лише $50 000 у квітні. У нас була домовленість, що ми піднімемо деякі метрики до кінця літа і відновимо розмову про більшу частину раунду, – каже Засуцький. – Мені важливо було закріпити цю оцінку, щоб рухатися з нею далі».
- Після зростання аудиторії до 6,6 млн із березня стартап вирішив повноцінно закрити раунд. Перемовини про участь у раунді стартап веде з українськими фондами Flyer One Ventures, Horizon Capital, Digital Future та іншими. «15 колів тільки цього тижня», – говорить Засуцький.
- «Obimy вгадав потребу покоління зумерів, що була непокрита. Проєкт вірусний і хайповий. Вони достатньо швидко злітають. Головне питання – що буде потім з утриманням цієї аудиторії», – говорить засновник фонду Digital Future Олексій Вітченко. Він розглядає інвестиції в стартап за своїм середнім чеком $200 000–400 000.
- «У липні стартап зробив реліз оновленого додатка, і їм вдалося зробити ще один пік по трафіку. Тобто вони знають, що потрібно їхній аудиторії», – вважає керуючий партнер фонду Flyer One Ventures Віталій Лаптенок.
Контекст
Obimy наприкінці 2019 року заснував архітектор Женя Засуцький. У січні–лютому 2022 року він мав 20 000 користувачів, однак у березні отримав перший мільйон юзерів. Станом на 8 серпня його завантажили 6,6 млн людей.
Спершу Obimy працював як додаток для обміну біометричними даними: ритм серця, кількість кроків тощо. Згодом команда змінила позиціонування і сфокусувалися на надсиланні дій – користувачі можуть поцілувати і обійняти один одного. Таких почуттів у додатку 19. П’ять із них платні й працюють за підпискою: $3,49 – місячна, $15,49 – піврічна, $17,99 – річна. Найбільше купують піврічних підписок, каже Засуцький. Крім того, у додатку є одноразові покупки по $2,49, що дозволяють змінити колір аватара. Виторг у квітні на піку зростання склав $250 000. Однак цифра сильно залежить від хайпу – у червні виторг знизився до $150 000.
У серпні Obimy потрапив на перше місце у рейтингу найпопулярніших додатків американського App Store у розділі Lifestyle, обійшовши Tinder, Pinterest і Netflix.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.