Український додаток для обміну почуттями Obimy до вересня планує залучити $4 млн інвестицій на seed-раунді. Перші $50 000 у квітні інвестував американський фонд Goodwater Capital, що вкладався в Spotify та Facebook. Тоді оцінку зафіксували на рівні $20 млн. Про це Forbes розповів засновник Obimy Женя Засуцький.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Додаток Obimy дозволяє ділитися різними жестами й почуттями на відстані. Користувач натискає на аватар свого друга й відправляє йому на вибір одну з дій: обійняти, поцілувати, вкусити тощо.
- «Ми відкрили раунд з оцінкою $20 млн і залучили лише $50 000 у квітні. У нас була домовленість, що ми піднімемо деякі метрики до кінця літа і відновимо розмову про більшу частину раунду, – каже Засуцький. – Мені важливо було закріпити цю оцінку, щоб рухатися з нею далі».
- Після зростання аудиторії до 6,6 млн із березня стартап вирішив повноцінно закрити раунд. Перемовини про участь у раунді стартап веде з українськими фондами Flyer One Ventures, Horizon Capital, Digital Future та іншими. «15 колів тільки цього тижня», – говорить Засуцький.
- «Obimy вгадав потребу покоління зумерів, що була непокрита. Проєкт вірусний і хайповий. Вони достатньо швидко злітають. Головне питання – що буде потім з утриманням цієї аудиторії», – говорить засновник фонду Digital Future Олексій Вітченко. Він розглядає інвестиції в стартап за своїм середнім чеком $200 000–400 000.
- «У липні стартап зробив реліз оновленого додатка, і їм вдалося зробити ще один пік по трафіку. Тобто вони знають, що потрібно їхній аудиторії», – вважає керуючий партнер фонду Flyer One Ventures Віталій Лаптенок.
Контекст
Obimy наприкінці 2019 року заснував архітектор Женя Засуцький. У січні–лютому 2022 року він мав 20 000 користувачів, однак у березні отримав перший мільйон юзерів. Станом на 8 серпня його завантажили 6,6 млн людей.
Спершу Obimy працював як додаток для обміну біометричними даними: ритм серця, кількість кроків тощо. Згодом команда змінила позиціонування і сфокусувалися на надсиланні дій – користувачі можуть поцілувати і обійняти один одного. Таких почуттів у додатку 19. П’ять із них платні й працюють за підпискою: $3,49 – місячна, $15,49 – піврічна, $17,99 – річна. Найбільше купують піврічних підписок, каже Засуцький. Крім того, у додатку є одноразові покупки по $2,49, що дозволяють змінити колір аватара. Виторг у квітні на піку зростання склав $250 000. Однак цифра сильно залежить від хайпу – у червні виторг знизився до $150 000.
У серпні Obimy потрапив на перше місце у рейтингу найпопулярніших додатків американського App Store у розділі Lifestyle, обійшовши Tinder, Pinterest і Netflix.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.