Український розробник платформи для управління фінансами Fuelfinance залучив $1 млн інвестицій на посівному раунді. Про це Forbes повідомили засновники стартапу
Ключові факти
- Для Fuelfinance це перше венчурне фінансування. Ангельськими інвесторами стали американський фонд Stratmind, CEO й засновник естонського сервісу таксі Bolt Маркус Вілліг, CEO єдинорога SendBird Джон С. Кім.
- Також у списку синдикат бізнес-ангелів Bad Ideas, заснований вихідцями з Pandadoc, Bolt, Shopify, Wise тощо. Середній чек синдикату – €50 000–150 000.
- Витратити залучені кошти стартап планує на масштабування. «Хоча бізнес і був прибутковий, у нас великі плани і з розширенням інженерної команди, і з побудовою продажів», – говорить засновниця Fuelfinance й учасниця рейтингу Forbes «30 до 30» у 2021 року Альона Мисько.
Контекст
Мисько заснувала Fuelfinance у 2020-му після роботи фінансисткою в консалтинговій компанії PwC і забудовнику Scandia. «За рік-два роботи у компаніях мені ставало не цікаво, бо зникали складні виклики», – говорила Forbes Мисько у 2021-му. Паралельно з основною роботою вона робила фінансові звіти на аутсорсі. Коли замовлень стало більше, Мисько зібрала команду й запустила платформу для управління фінансами компанії. Другим співзасновником Fuelfinance є розробник і кофаундер стартапу Petcube Ярослав Ажнюк. Він приєднався до команди у грудні 2021-го.
Продукт Fuelfinance – платформа, що дає змогу вести бухгалтерський облік, створювати фінансові звіти, планувати майбутнє компанії завдяки фінансовим даним. Система інтегрується з Quickbooks, Hubspot, Stripe, банківськими рахунками та іншими програмами.
Fuelfinance працює за моделлю підписки, вартість стартує від $1199 на місяць. У 2020-му компанія заробила $600 000 виторгу, розповідала Мисько Forbes у 2021-му. Фінансові результати 2022-го стартап не розголошує, однак засновники стверджують, що наразі бізнес прибутковий.
Продуктом Fuelfinance користуються 42 клієнти, 63% – американські компанії. Серед користувачів із українським корінням – стартапи Reface, Petcube та Awesomic. Після апгрейду продукту й перефокусування на ринок США виторг, за даними компанії, зріс у 2,5 раза.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.