Категорія
Новини
Дата

Уряд достроково заборонив продаж пального стандартів «Євро-3» і «Євро-4»

1 хв читання

Кабінет міністрів відновив вимоги щодо якості пального не нижче екологічного стандарту «Євро 5». Відповідне рішення ухвалено 23 січня на засіданні уряду, повідомив представник Кабміну у Верховній Раді Тарас Мельничук.

Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго». 

Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!

Ключові факти

  • Внесено зміни до техрегламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, зокрема, в частині відновлення дії вимог щодо якості пального на рівні не нижче «Євро 5», написав Мельничук у себе в телеграм-каналі.
  • Також уряд відновив вимоги директив ЄС щодо заборони продажу етилованого бензину та встановлення вимог на паливо, яке використовується у дорожніх транспортних засобах і недорожній рухомій техніці (включно з суднами внутрішнього плавання), сільськогосподарських і лісогосподарських тракторах і рекреаційних суднах. 

Контекст

Україна перейшла на екологічний стандарт «Євро 5» з 1 січня 2016 року. Відтоді було заборонено ввозити та реєструвати як нові, так і вживані автомобілі, що не відповідають цьому стандарту. Українські виробники також мали підкоригувати свою продукцію під «Євро 5».

У березні 2022 року Кабмін дозволив обіг палива стандартів «Євро 4» та «Євро 3» до кінця воєнного стану. Таке рішення було спрямоване на подолання в Україні паливної кризи. Це дозволяло легалізувати виробництво нафтопродуктів на міні-НПЗ. За підрахунками Консалтингової групи «А-95», на міні-НПЗ випускалося близько 35 000 т бензину й до 10 000 т дизпального, більшість із якого відповідали стандартам «Євро-3» і «Євро-4».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд