Через війну в режим часткової роботи або взагалі до припинення функціонування вдалося до 85% бізнесу в Україні, серед яких 1% припинили діяльність та не планують відновлення, а 35% призупинили діяльність, чекаючи кращих часів. Про це свідчать результати опитування дослідницької компанії Gradus Research на замовлення Київської школи економіки.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Галузева трансформація, як один із способів порятунку бізнесу від закриття, виявилася актуальною вже для 37% підприємств дослідження – в 21% випадків бізнес в процесі галузевої трансформації, а 16% повністю або частково трансформувалися. Потенційно до групи трансформованих долучиться ще 16%.
- Найбільш популярними сферами діяльності бізнесу від час війни є роздрібна торгівля харчовими та не харчовими продуктами – сумарно до 24% бізнесу, що взяли участь у дослідженні, припадає саме на ці дві сфери.
- В Україні є представники бізнесу, що працюють у більшому обсязі, порівнюючи з довоєнним часом. Проте загалом, завантаженість бізнесу говорить про те, що переважна ж більшість компаній суттєво втратили, адже 86% бізнесу працюють з меншою завантаженість, порівнюючи з довоєнним часом.
- В якості складнощів, що виникають в організації роботи бізнесу, половина аудиторії називають недостатність замовлень. До третини респондентів (29%) скаржаться на проблеми з логістикою.
- В якості допомоги від уряду 37% аудиторії очікують на податкові канікули. Серед інших згадок – допомога з організацією логістики, доступ до здешевлених фінансів, просування продукції та збереження ключових співробітників від від’їзду за кордон, військової служби.
- Складні часи бізнесу істотно відображаються і на фінансовій підтримці працівників та постачальників – 3–5% бізнесу виплачують порівняно більші виплати, 14–19% виконують виплати на довоєнному рівні. Інші бізнеси або знизили частку виплат, або припинили взагалі – 39% не виплачують заробітну плату, і 29% – не виплачують постачальникам.
Методологія
Метод збору інформації: самозаповнення анкет у мобільному додатку. Цільова група дослідження: чоловіки та жінки, які є власниками / керівниками малого, середнього та великого бізнесу. Кількість результативних інтерв’ю: 355. Період опитування: 22 березня 2022 року з 14:30 до 21:40.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.