Категорія
Новини
Дата

В Україні запускають онлайн платформу для збору відгуків бізнесу про взаємодію з державою

2 хв читання

Кожен підприємець в Україні матиме можливість поставити оцінку послугам, які надає держава. Мінекономіки повідомило про запуск платформи Пульс для збору відгуку від бізнесу про взаємодію з державою. На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься, йдеться у повідомленні пресслужби міністерства.

Деталі

  • Мета платформи – створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості державних послуг, зазначило Мінекономіки. 
  • Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців, зазначила перша віцепремʼєрка – міністерка економіки Юлія Свириденко. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики.
  • «Відгук від бізнесу ми відцифровуємо та на його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців)», – розповіла Свириденко.
  • Система складатиметься з трьох компонентів — дашборду, інформаційного вікна та особистого кабінету. 
  • Дашборд – інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень публічні.
  • В інформаційному вікні для надання відгуку підприємці можуть лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом — електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис. Після цього підприємцю запропонують заповнити дві форми для оцінювання державних послуг на вибір – коротку та довгу
  • Особистий кабінет. Після заповнення форми підприємець зможе відслідковувати статус її розгляду онлайн в особистому кабінеті – від моменту формування заявки до відповіді представника держави. Коли отримає відповідь, буде можливість оцінити весь процес опрацювання звернення від 1 до 10.

Про платформу

«Пульс» – частина політики «Зроблено в Україні», яку на початку року ініціював президент Володимир Зеленський. Платформа розроблена Мінекономіки за консультації з фахівцями Ради бізнес-омбудсмена та реалізована за сприяння Мінцифри завдяки проєкту «Підтримка цифрової трансформації» за підтримки USAID і UK Dev. До реалізації долучена Команда підтримки реформ Мінекономіки та Урядовий контактний центр.

Контекст

У першому кварталі 2024 року Рада бізнес-омбудсмена отримала 345 звернень від представників бізнесу, з яких установа закрила 162 справи. Це на вісім звернень більше порівняно з четвертим кварталом 2023 року. У першій трійці проблем бізнесу знову опинились податкові питання (60%), дії правоохоронних органів (14%) та митні питання (7%).

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд