Категорія
Новини
Дата

Визнання Auchan спонсором війни не стосується українського підрозділу – CEO «Ашан Україна»

Рішення НАЗК про віднесення французької корпорації Auchan до переліку міжнародних спонсорів війни не стосується українського підрозділу. Проте відчувається тиск на працівників, сказала в інтервʼю Forbes CEO «Ашан Україна» Марта Труш.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 всього чотири дні. Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • За словами очільниці української мережі «Ашан», рішення НАЗК може нести репутаційні втрати. До того ж, зазначає вона, 5000 працівників відчувають тиск. 
  • «Ми спілкуємося зі співробітниками, і вони запитують, що це означає та чи не закриють через це компанію. І це попри високу лояльність до компанії. Ми проводимо постійні опитування залученості та задоволеності працівників, цей показник зростає», – сказала Труш. 
  • Питання незадоволеності позицією материнської компанії серед клієнтів також залишається, додала вона. 
  • Щодо відтоку покупців через те, що Auchan продовжує працювати в РФ, Труш заявила, що думати, що його немає, хибно. «Але його важко виміряти, бо є впливовіші фактори, зокрема, закриття під час тривог. Мені зараз важливо захистити наших людей», – наголосила CEO «Ашан Україна». 

Контекст

На російський ринок припадає 10% світових продажів Auchan – це €3,2 млрд виторгу. Компанія має в РФ 231 магазин. Гендиректор Auchan Ів Клод раніше заявив, що мережа продовжить роботу в РФ, оскільки «діє в інтересах цивільного населення».

Розслідування The Insider спільно з Le Monde та Bellingcat показало, що російський «Ашан» від початку повномасштабного вторгнення постачав товари для російських військових на окупованих територіях України. Постачання військовим позиціонувалося як «гуманітарна допомога». У пресслужбі французького «Ашана» все спростовують і кажуть, що компанія «поза політикою».

Так звана гуманітарна допомога складалася як із товарів зі складів «Ашана», так і товарів, зібраних волонтерами на території магазинів мережі у різних регіонах РФ. У деяких регіонах поставки організовувалися за безпосередньої взаємодії з місцевими органами влади. Крім постачання товарів, «Ашан» допомагав військкоматам набирати мобілізованих з-поміж своїх співробітників. 

«Auchan Україна» звернувся за поясненнями до офісу у Франції після інформації у ЗМІ щодо постачання «Ашаном» у Росії товарів військовим під виглядом гуманітарної допомоги, повідомила компанія.

2 лютого НАЗК внесло найбільшого у світі (виторг за 2022 рік – $80 млрд) виробника побутової хімії та товарів особистої гігієни Procter & Gamble (P&G) до списку міжнародних спонсорів війни. Підставою для цього, зазначають в агентстві, стало те, що попри заяви про зменшення присутності у РФ, транснаціональна компанія навіть збільшила обсяги діяльності у грошовому виразі. Більше про це читайте тут.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні