Категорія
Новини
Дата

Визнання Auchan спонсором війни не стосується українського підрозділу – CEO «Ашан Україна»

2 хв читання

Рішення НАЗК про віднесення французької корпорації Auchan до переліку міжнародних спонсорів війни не стосується українського підрозділу. Проте відчувається тиск на працівників, сказала в інтервʼю Forbes CEO «Ашан Україна» Марта Труш.

Ключові факти

  • За словами очільниці української мережі «Ашан», рішення НАЗК може нести репутаційні втрати. До того ж, зазначає вона, 5000 працівників відчувають тиск. 
  • «Ми спілкуємося зі співробітниками, і вони запитують, що це означає та чи не закриють через це компанію. І це попри високу лояльність до компанії. Ми проводимо постійні опитування залученості та задоволеності працівників, цей показник зростає», – сказала Труш. 
  • Питання незадоволеності позицією материнської компанії серед клієнтів також залишається, додала вона. 
  • Щодо відтоку покупців через те, що Auchan продовжує працювати в РФ, Труш заявила, що думати, що його немає, хибно. «Але його важко виміряти, бо є впливовіші фактори, зокрема, закриття під час тривог. Мені зараз важливо захистити наших людей», – наголосила CEO «Ашан Україна». 

Контекст

На російський ринок припадає 10% світових продажів Auchan – це €3,2 млрд виторгу. Компанія має в РФ 231 магазин. Гендиректор Auchan Ів Клод раніше заявив, що мережа продовжить роботу в РФ, оскільки «діє в інтересах цивільного населення».

Розслідування The Insider спільно з Le Monde та Bellingcat показало, що російський «Ашан» від початку повномасштабного вторгнення постачав товари для російських військових на окупованих територіях України. Постачання військовим позиціонувалося як «гуманітарна допомога». У пресслужбі французького «Ашана» все спростовують і кажуть, що компанія «поза політикою».

Так звана гуманітарна допомога складалася як із товарів зі складів «Ашана», так і товарів, зібраних волонтерами на території магазинів мережі у різних регіонах РФ. У деяких регіонах поставки організовувалися за безпосередньої взаємодії з місцевими органами влади. Крім постачання товарів, «Ашан» допомагав військкоматам набирати мобілізованих з-поміж своїх співробітників. 

«Auchan Україна» звернувся за поясненнями до офісу у Франції після інформації у ЗМІ щодо постачання «Ашаном» у Росії товарів військовим під виглядом гуманітарної допомоги, повідомила компанія.

2 лютого НАЗК внесло найбільшого у світі (виторг за 2022 рік – $80 млрд) виробника побутової хімії та товарів особистої гігієни Procter & Gamble (P&G) до списку міжнародних спонсорів війни. Підставою для цього, зазначають в агентстві, стало те, що попри заяви про зменшення присутності у РФ, транснаціональна компанія навіть збільшила обсяги діяльності у грошовому виразі. Більше про це читайте тут.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд