Категорія
Новини
Дата

Власник «Великої Кишені» і «Велмарту» Роман Лунін планує придбати будівлю Київського протезного заводу за 165 млн грн (доповнено)

Власник Retail Group («Велика Кишеня» і «Велмарт») Роман Лунін /Антон Забєльський для Forbes Україна

Власник Retail Group («Велика Кишеня» і «Велмарт») Роман Лунін Фото Антон Забєльський для Forbes Україна

На аукціоні з продажу державного Київського протезного заводу перемогла компанія ТОВ «Реал Славутич 1», яка входить у Retail Group Романа Луніна. Він запропонував найвищу ставку за підприємство – 165 млн грн, вказують дані «Prozorro.Продажі».

Головні матеріали Forbes Ukraine у email-розсилці. Раз на тиждень на вашій пошті.

Ключові факти

  • Переможцем аукціону з продажу єдиного майнового комплексу «Київське експериментальне протезно-ортопедичне підприємство» стало ТОВ «Реал Славутич 1», яке запропонувало найвищу ставку за лот – 165 млн грн.
  • У складі підприємства є три заводи у Києві, Чернігові та Черкасах сукупною площею 12 298 кв. м. За умовами аукціону, новий власник має сплатити заборгованість підприємства у розмірі 34,4 млн грн. Також основною вимогою є збереження профілю діяльності підприємства протягом щонайменше 10 років. 
  • Згідно з YouControl, бенефіціарним власником ТОВ «Реал Славутич 1» є Роман Лунін. Він володіє Retail Group, у яку входять торгові мережі «Велика Кишеня» та «Велмарт».
  • Доповнено. «Ми збираємося зробити це підприємство сучасним і перевести на нову технологічну основу, бо в умовах війни воно має працювати», — каже Роман Лунін. За його словами, за останні два місяці підприємство зупинило свою роботу через борги, які виникли внаслідок нерентабельності.

Контекст

Мережа Retail Group нараховує майже 60 продуктових супермаркетів: вісім працюють під брендом «Велика Кишеня», 34 – «Велмарт», 17 – «ВК Експрес», один – ВК Select. 

Через велику війну компанія із 64 магазинів закрила п’ять – у Бердянську, Сєвєродонецьку, два – у Харкові та в Херсоні, розповідав наприкінці 2022 року в інтерв’ю Forbes власник Retail Group, Роман Лунін. 

Крім цього, у компанії лишився один маркет на окупованій території в Бердянську. Він, можливо, захоплений окупантами або їх спільниками. Так само функціонували на Херсонщині магазини й інших ритейлерів.

«Ми відкриваємо магазини, можливо, не так інтенсивно, як інші мережі – по два–три на рік. Також протягом п’яти років ми щороку вкладаємо в реновацію магазинів по 500 млн грн», – зазначав Лунін.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні