В останні місяці зростання цін на енергоносії завдало шкоди попиту на електромобілі в Європі, заявили у Volkswagen AG, хоча зростання в США допомагає компенсувати уповільнення, пише Bloomberg.
Ключові факти
- Продаж електромобілів у Європі все ще зростає, але «збився зі шляху», заявив журналістам генеральний директор підрозділу компонентів VW Томас Шмалл.
- За словами Шмалла, північноамериканський ринок «розвивається трохи швидше, ніж ми очікували останніми місяцями» внаслідок таких стимулів, як Закон про зниження інфляції в США.
- Попит у Європі має відновитися у середньостроковій та довгостроковій перспективі.
- Доступність електромобілів залишається ключовим питанням, оскільки вартість сировини та акумуляторів залишається високою, а споживачі стикаються з високими цінами на електроенергію та інфляцією.
- VW шукає альтернативні акумуляторні батареї, які можуть запропонувати меншу ефективність, але нижчу вартість за умов зростання цін на нікель та кобальт. Шмалл каже, що альтернативи можуть зʼявитися на ринку вже 2026 року.
Контекст
Автовиробники по всьому світу витрачають мільярди доларів на збільшення виробництва акумуляторів та електромобілів за умов посилення екологічних норм.
У серпні Toyota Motor Corp. заявила, що інвестує до 730 млрд єн у Японію та Сполучені Штати для виробництва акумуляторів для повністю електричних транспортних засобів, а не для гібридних бензиново-електричних автомобілів, таких як Prius.
Його конкурент Honda Motor Co. також заявив у тому ж місяці, що збудує новий завод з виробництва літій-іонних акумуляторів для електромобілів вартістю $4,4 млрд у США разом із корейським постачальником акумуляторів LG Energy Solution Ltd.
Японська Mazda Motor Corp. інвестує близько 1,5 трлн єн ($10,58 млрд) в електрифікацію своїх автомобілів, зокрема збільшення виробництва акумуляторних електромобілів, і прагне збільшити свою частку в загальносвітовому обсязі продажів автомобілів до 2030 року.
Провідні світові автовиробники планують витратити майже $1,2 трлн до 2030 року на розробку та виробництво мільйонів електромобілів, а також акумуляторів та сировини для підтримки цього виробництва. Згідно з даними Benchmark Mineral Intelligence і виробників, щоб підтримувати безпрецедентний рівень випуску електромобілів, автовиробники та їхні партнери з виробництва акумуляторних батарей планують до 2030 року встановити 5,8 ТВт·год акумуляторів.
США та Європа можуть скоротити свою залежність від Китаю щодо акумуляторів для електромобілів за рахунок нових капіталовкладень у розмірі понад $160 млрд до 2030 року, пише Financial Times із посиланням на прогнози Goldman Sachs.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.